ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۵ روش ۱۰۰ درصد تضمینی کسب درآمد در منزل [رپورتاژ آگهی]

این روزها بسیاری به این فکر هستند که بتوانند از اوقات فراغت شان در خانه استفاده کرده و کسب در آمد کنند یا اصلا بعضی تمایل دارند به صورت تمام وقت فقط در منزل شان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها بسیاری به این فکر هستند که بتوانند از اوقات فراغت شان در خانه استفاده کرده و کسب در آمد کنند یا اصلا بعضی تمایل دارند به صورت تمام وقت فقط در منزل شان وقت بگذرانند و کسب در آمد کنند.

قطعا تا امروز کلمه کسب در آمد در منزل به گوشمان خورده است ولی باورمان نشده باشد که واقعا می شود در منزل نیز در آمد کسب کنیم. شاید مقالاتی در مورد کسب درآمد در منزل خوانده باشید که از شما می خواهند کارهایی خارج از عرف و نامعقول در منزل انجام دهید یا جهت آن روشی که برای کسب درآمد پیشنهاد می دهند می‌بایست هزینه گزافی برای تهیه ابزار و وسایل شروع آن کسب و کار بپردازید، ولی در این مقاله شما را با روش هایی آشنا می کنیم که می توانید در بعضی موارد حتی بدون هیچ هزینه ای در منزل تان در آمد کسب کنید.

به طور کلی لازم است قانونی را به شما یادآور شویم شما از هر توانایی که دارید می توانید کسب در آمد کنید، فقط کافیست بخواهید و در جهت آن حرکت کنید.

مطلب بنویسید

شاید بپرسید خب برای چه کسی و کجا مطلب بنویسیم (در انتهای مقاله، پیشنهادی در این مورد ارائه داده ایم)

یکی از روش های جذاب و راحت کسب در آمد در منزل تولید محتوا برای دیگران است، خیلی ها هستند که حاضرند برای اینکه روزانه برایشان مطلب بنویسید به شما پول بپردازند فقط کافیست مطلب نویسی‌تان خوب باشد و در زمینه ای که قرار است بنویسید، دانش کافی داشته باشید، سپس می توانید روزانه راجع به موضوعاتی که به شما محول می شود مطالبی تهیه کرده و ارائه دهید. در این کار دانستن زبان انگلیسی خیلی می تواند کمکتان باشد ، زیرا با دانستن زبان انگلیسی می توانید مطالب به زبان انگلیسی را نیز ترجمه و ارائه دهید.

بازاریابی غیرحضوری انجام دهید

(در انتهای مقاله، پیشنهادی در این مورد ارائه داده ایم)

مانند مثال قبل خیلی از مجموعه ها هستند که حاضرند در ازای معرفی مشتری، به شما پول بپردازند.

شاید بگویید من که اصلا بازاریابی بلد نیستم یا بگویید که این کار سخت است. اشتباه نکنید ، الان روشی به شما آموزش می دهیم که به راحتی می‌توانید به صورت غیر حضوری برای دیگران بازاریابی کنید.

از اطرافتان شروع کنید، آشنایانتان اولین مشتریانتان هستند، شما اول از همه می توانید به نزدیکانتان بفروشید، آن ها به شما اعتماد دارند و حاضرند محصول یا خدماتی که به آن ها پیشنهاد می دهید را خریداری نمایند.

یا اینکه می توانید دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال انجام دهید که ساده ترین شکل آن این است که اگر شما سایت، وبلاگ، صفحه اینستاگرام، صفحه فیسبوک یا اصلا کانال تلگرامی ای دارید که مخاطبان زیادی دارد، می توانید برای محصولات و خدمات مرتبط با سایت یا شبکه اجتماعی تان تبلیغ و مشتری جذب کنید.

طراحی گرافیکی انجام دهید

(در انتهای مقاله، پیشنهادی در این مورد ارائه داده ایم)

شاید اگر در حوزه کارهای گرافیکی نظیر تهیه و ویرایش عکس، پوستر و تهیه ویدیو مهارت داشته باشید، بتوانید از این روش درآمد خوبی کسب کنید، قطعا مجموعه هایی هستند که مشتاق باشند برایشان طراحی های حرفه ای انجام دهید.

فایل های آموزشی درست کنید

(در انتهای مقاله، پیشنهادی در این مورد ارائه داده ایم)

اگر فکر می کنید کاری را خوب بلدید انجام دهید، خب چرا یک یا چند فایل آموزشی تهیه نکنید و آن ها را نفروشید؟

تنها چیزی که لازم است این است که فایل های متنی، صوتی یا ویدیویی با کیفیت بالا تهیه کنید و با راه اندازی فروشگاه اینترنتی آن ها را در در فروشگاه تان قرار داده و به فروش برسانید.

برنامه نویسی و طراحی وب انجام دهید

(در انتهای مقاله، پیشنهادی در این مورد ارائه داده ایم)

اگر زبان برنامه نویسی بلد هستید یا به صورت خودآموز طراحی سایت یاد گرفته اید حال می توانید از توانایی تان جهت کسب در آمد استفاده کنید فقط کافیست مخاطبانی در اطراف خود بیابید ، توانایی هایتان را ارائه و چاره ای برای راحت شدن کسب و کارشان که شما می توانید با استفاده از دانش خود انجام دهید به آنها پیشنهاد دهید.

قرار بود که راهکار های این مقاله ۱۰۰ درصد تضمینی باشد لذا لازم به ذکر است مجموعه شرکت های وب نهاد به نشانی webnahad.com و webnahad.net پیشرو در وب فارسی، حامی استارت اپ ها و فعال در زمینه های مرتبط با وب نظیر طراحی سایت ، سئو سایت ، برنامه نویسی وب، ارائه خدمات سرور های مجازی ، اختصاصی و هاست و دامین از اشخاصی که دارای توانایی در زمینه های فوق الذکر هستند دعوت می نماید تا رزومه و یا نمونه کارهای خود را به ایمیل freelancers@webnahad.com ارسال نمایند و اگر رزومه و یا نمونه کاری ندارند تنها با ذکر اینکه در کدام یک از موارد بالا توانایی همکاری دارند را با ذکر مشخصات تماس، ایمیل نموده و منتظر تماس از طرف مجموعه باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی