ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اجاره ویلا
رپورتاژ آگهی

میزبون، سامانه رزرو ویلا، آپارتمان، سوئیت و خانه‌های اجاره‌ای [رپورتاژ آگهی]

تعطیلات تابستان، فرصت مناسبی برای سفر و کسب تجربه‌های جدید است. دیدن شهرها و روستاهای کشور و آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم آنها و امکان برقراری ارتباط با افراد جدید می‌تواند بسیار هیجان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تعطیلات تابستان، فرصت مناسبی برای سفر و کسب تجربه‌های جدید است. دیدن شهرها و روستاهای کشور و آشنایی با فرهنگ‌ها و آداب و رسوم آنها و امکان برقراری ارتباط با افراد جدید می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد؛ به شرط آنکه با توجه به ازدحام سفر در این ایام، خیالمان از مکان اقامت آسوده باشد.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پیش از حرکت، محل اقامت خود را با توجه به بودجه و سلیقه خود رزرو یا اجاره نمایند و با خیالی آسوده‌تر سفر خود را آغاز کنند. این درحالی است که اگر بخواهید به جای رزرو هتل، به گزینه‌های دیگری از جمله اجاره آپارتمان، اجاره ویلا و یا خانه‌های اجاره‌ای فکر کنید، کار شما به مراتب دشوارتر هم خواهد بود.

سامانه میزبون، با گردآوری بیش از صدها منزل شخصی، ویلا، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و آپارتمان، امکان اجاره روزانه این گونه اقامتگاه‌ها را با بهترین شرایط و نازلترین قیمت فراهم کرده است. تنوع بالای اماکن اقامتی اعم از آپارتمان، ویلا، سوئیت، خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و پراکندگی آن در تمام شهرهای ایران از ویژگی‌هایی است که میزبون را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سامانه‌های رزرو و اجاره اماکن اقامتی کرده است.

قیمت مناسب، تنوع و امکان مقایسه اماکن اقامتی با یکدیگر، پشتیبانی ۲۴ ساعته و امکان رزرو و اجاره در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملاً آنلاین، سفر شما را دلپذیرتر می‌سازد و تجربه‌ای تازه‌ از اقامت در یک مکان مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اجاره ویلا

میزبون تلاش می‌کند با فراهم کردن جزئیات کافی در مورد اقامتگاه‌ها، همه اطلاعاتی را که برای یک انتخاب خوب نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. برای افزایش اعتماد و اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده، کارشناسان میزبون به صورت حضوری از بسیاری از این اقامتگاه‌ها بازدید می‌کنند تا ضمن بررسی ویژگی‌ها و آشنایی با موقعیت اقامتگاه، اطمینان یابند اطلاعات ارائه شده صحیح و شرایط اقامتگاه جهت میزبانی از شما مطلوب و مناسب است.

کارشناسان میزبون همواره می‌کوشند با گرفتن عکس‌های سفارشی از اقامتگاه، تا حد امکان تصویری واقعی از اماکن اقامتی را در اختیار میهمانان قرار دهند. مشاهده تصاویر سفارشی، در کنار اطلاعات توصیفی دقیق از اقامتگاه، فرآیند بررسی و انتخاب را بسیار ساده‌تر می‌کند.

چگونه از میزبون استفاده کنیم؟

استفاده از سامانه میزبون بسیار ساده است. شما مقصد سفر و ویژگی‌های اقامتگاه موردنظرتان را انتخاب می‌کنید و سپس با مشاهده اطلاعات بهترین اقامتگاه‌ها، می‌توانید جزییات و تصاویر اقامتگاه دلخواه خود را بررسی نمایید. رزرو اقامتگاه مورد نظر شما در کمتر از چند دقیقه انجام می‌شود. می‌توانید با مشخص کردن تاریخ شروع و پایان سفر و تعیین تعداد مسافران، جستجوی هدفمندتری داشته باشید.

در این صورت، تنها آن دسته از اقامتگاه‌هایی را مشاهده خواهید کرد که در تاریخ مورد نظر شما امکان پذیرایی از مسافران را دارند. میزبون در تمامی مراحل رزرو پشتیبان شماست. همچنین شما در میزبون می‌توانید با رزرو اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ضمن برخورداری از مکانی آرام و دنج، با فرهنگ‌های بومی منطقه نیز بیشتر آشنا شوید و با ارتباط با افراد بومی و محلی، سفری به یادماندنی برای خود بسازید.

میزبون اطلاعات اماکن اقامتی را چگونه گردآوری می‌کند؟

در انتهای مطلب، شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که میزبون اطلاعات اماکن اقامتی را چگونه گردآوری می‌کند؟ خوب است بدانید که میزبون آمادگی دارد با همه افرادی که مالک اماکن اقامتی هستند، همکاری کند و روند معرفی و اجاره دادن اقامتگاه‌هایشان را تسهیل نماید.

بنابراین اگر علاقه‌مند هستید از مسافرانی که از نقاط مختلف کشور به شهر یا روستایتان سفر می‌کنند، به شکل شایسته‌ای پذیرایی کنید، با همکاران ما در میزبون تماس بگیرید. میزبون با نمایش روزانه اطلاعات اقامتگاه شما به هزاران بازدیدکننده، فرصت مناسبی برای کسب درآمد فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی