ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی محافظان طلسم
رپورتاژ آگهی

محافظان طلسم؛ اولین بازی چندنفره آنلاین و رایگان با دوبله فارسی [رپورتاژ آگهی]

این روزها بازی‌های رایگان زیادی همراه با آیتم‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای برای اسمارت‌ فون‌ها ساخته و منتشر ‌می‌شوند، بازی‌هایی که خلأ وجود آن‌ها روی کامپیوترهای شخصی به شدت احساس می‌شود. حالا آریو (پاتوق و فروشگاه دیجیتال ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها بازی‌های رایگان زیادی همراه با آیتم‌های پرداخت درون‌برنامه‌ای برای اسمارت‌ فون‌ها ساخته و منتشر ‌می‌شوند، بازی‌هایی که خلأ وجود آن‌ها روی کامپیوترهای شخصی به شدت احساس می‌شود. حالا آریو (پاتوق و فروشگاه دیجیتال گیمرها) این خلأ را برای بازی‌سازان روی پلتفرم ویندوز از بین برده و شرایط را برای ساخت چنین بازی‌هایی مهیا کرده است.

«محافظان طلسم» اولین بازی چندنفره آنلاین و رایگانی است که به زبان فارسی برگردانده شده است. این بازی که در سبک استراتژی کارتی است از قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای آریو برای ویندوز استفاده کرده و از طریق این فروشگاه منتشر شده است.

این بازی را می‌توان به‌صورت تک نفره در مقابل هوش مصنوعی بازی کرد، اما قسمت هیجان‌انگیز ماجرا این است که بازی دارای بخش چندنفره آنلاین است و می‌توانید در آن بقیه بازیکنان را به چالش کشیده و مهارت‌های خود را برایشان به نمایش بگذارید. با هر برد امتیاز بیشتر بگیرید و کارت‌های بهتر جمع آوری کنید و قدرتمندتر شوید و تازه می‌توانید از فروشگاه درون بازی به راحتی خرید کرده و آیتم‌های مفید و منحصربه‌فردی خریداری کنید.

پس طعلل نکنید و همین الان از طریق دکمه زیر بازی را از آریو دانلود کرده و خود را برای شرکت در لیگ‌های بازی و برنده شدن جوایز و کارت‌های قدرتمند آماده کنید!

دانلود بازی محافظان طلسم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • amirhosein rasoulinia
    amirhosein rasoulinia | ۲ مرداد ۱۳۹۷

    یک کپی کامل از بازی گون ویچر3

مطالب پیشنهادی