ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو [رپورتاژ آگهی]

فروشگاه اینترنتی ارشاکو در تیر 93 شروع به فعالیت کرد و در فاز اول کاری خود، تمرکزش را بر روی وسایل آرایشی و بهداشتی قرار داد. ارشاکو هم اکنون امکان خرید اینترنتی عطر و ادکلن ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ آبان ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۶

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو در تیر 93 شروع به فعالیت کرد و در فاز اول کاری خود، تمرکزش را بر روی وسایل آرایشی و بهداشتی قرار داد. ارشاکو هم اکنون امکان خرید اینترنتی عطر و ادکلن شامل عطر زنانه و عطر مردانه، سشوار، ریش تراش، اپیلیدی، اتو مو و حالت دهنده مو را برای شما به فراهم کرده است.

بی شک خرید اینترنتی همراه با ارائه مشاوره بی طرفانه و بررسی صحیح و مناسب، لذت بخش خواهد بود؛ بر همین اساس ارشاکو سعی کرده بتواند در این تجربه لذت بخش، با شما سهیم باشد.

در حوزه وسایل آرایشی و بهداشتی، با توجه به فروش بسیار زیاد کالاهای تقلبی، ارائه انواع محصولات و کالاهای اورجینال، از اهمیت بسیاری برخوردار است. با در نظر گرفتن همین موضوع، فروشگاه اینترنتی ارشاکو محصولاتی از برندهای معتبر و شناخته شده جهان را با گارانتی های اصلی در اختیار کاربران قرار می دهد تا بدین شکل خریداران بابت کیفیت جنس تهیه شده، هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

علاوه بر این موضوع ارشاکو از امکانات دیگری نیز برخوردار است که ازجمله آن ها می توان به پرداخت هزینه و ارسال کالا با روش های گوناگون، ضمانت بازگشت کالا ، تایید اصالت کالا و تضمین کیفیت اشاره کرد. همچنین شایان ذکر است که این مجموعه با دریافت مجوزهای لازم، تلاش کرده تا فضایی امن را برای مشتریانش به وجود آورد تا ضمن ایجاد اطمینان، تجربه ای آسان و رضایت بخش از خرید را برای کاربران به ارمغان آورد.

در نهایت اگر بخواهیم به صورت خلاصه به مهمترین مزیت های فروشگاه اینترنتی ارشاکو اشاره کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  • امکان پرداخت هزینه درب منزل پس از دریافت کالا در سراسر کشور
  • امکان خرید کالا از اروپا و آمریکا و تحویل درب منزل شما در صورت ناموجود بودن آن محصول در صورت تمایل مشتری
  • خرید حضوری در بازار تهران در فروشگاه ارشاکو

با ارائه این متن در هنگام سفارش کالای خود بر روی هر محصول بین ۵ تا ۵۰ هزار تومان تخفیف بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dorsa
    dorsa | ۱۹ آبان ۱۳۹۴

    فروشگاه خوبیه برای خرید لوازم آرایش من یک عطر ازش خریدم قیمتش خوب بود ولی یک سشوار مدل EH-KE16 اناسونیک هم خریدم که متاسفانه دیدم سایت زنبیل قیمتش مناسب تر بود

مطالب پیشنهادی