ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

آیا یک لپ تاپ میان رده و مقرون به صرفه میتواند همه نیازهای ما را پاسخگو باشد؟ [رپورتاژ آگهی]

یکی از دغدغه هایی که کاربران کمی حرفه ای تر لپ تاپ ها دارند، به خصوص افرادی که در زمینه IT  مشغول به کار هستند، داشتن لپ تاپ هایی است که پاسخگوی اکثر نیازهایشان باشد. ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از دغدغه هایی که کاربران کمی حرفه ای تر لپ تاپ ها دارند، به خصوص افرادی که در زمینه IT  مشغول به کار هستند، داشتن لپ تاپ هایی است که پاسخگوی اکثر نیازهایشان باشد. البته برای این منظور لپ تاپ های رده بالا طرفداران خاص خود را دارند، ولی با توجه به قیمت فزاینده این روزهای تجهیزات الکترونیک، نیاز به لپ تاپ های میان رده با قابلیت بالا بیش از پیش به چشم می آید.

همچنین دنیای امروزی بیشتر از گذشته وابسته به انجام کارها توسط گروه های کاری  و کسب و کارهایی است که نیاز مفرطی به استفاده از امکاناتی نظیر ویدئو کنفرانس، پرزنت و جا به جایی کامپیوترهای قابل حمل دارند.

لنوو

لنوو در ارائه لپ تاپ های اقتصادی با عملکرد مناسب زبانزد خاص و عام است. این شرکت چند ملیتی با داشتن 21 درصد سهم بازار لپ تاپ در دنیا، اکنون با ارائه مدل V330 سعی کرده است محصولی ارائه کند تا پاسخی مناسب به نیاز بیشتر علاقمندان لپ تاپ های کاربردی با قیمت متوسط باشد.

لنوو

لپ تاپ V330 از لپ تاپهای سری All With One است که با بهره گیری از پردازنده کم مصرف Core i7 8550U نه تنها میتواند نیاز کاربران عادی را برطرف نماید، بلکه برای کسانی که به طور تخصصی فعالیت میکنند نیز میتواند بسیار کارآمد باشد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن FullHD آن همانند اکثر محصولات لنوو یک روکش مات دارد که وضوح تصویر را بخوبی حفظ میکند و در کنار آن بلندگوهای استریو لذت صدای دالبی را به کاربر میدهد تا این لپ تاپ را تبدیل به انتخابی هیجان انگیز برای کاربران علاقمند به مولتی مدیا کرده باشد.

V330 ظاهری بسیار شکیل و رسمی دارد. بدنه دستگاه به رنگ خاکستری مات و از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که در عین سادگی – که ویژگی همه لپ تاپهای لنوو است - به آن ظاهری زیبا میدهد. با یک بار کار با V330 متوجه کیفیت و استحکام بالای این دستگاه خواهید شد.

حافظه رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 کاملا معقول و مناسب با کارایی این لپ تاپ انتخاب شده است. همچنین حافظه داخلی آن یک ترابایت است که امروزه میزان معقولی به شمار می آید.

لنوو ادعا میکند این لپ تاپ مناسب کسب و کارها است. با توجه به وجود Webcam HD  میتوان در جلسات کاری به راحتی از این مزیت بهره برد و جلسه راه دوری با وضوح عالی را برگزار کرد. اما اگر نیازمند حضور در جلسات متعدد هستید وزن سبک 1.5 کیلوگرمی آن باعث سهولت در جابجایی لپتاپ می‌شود  که این امکانات موجب شده است تا ادعای لنوو تا حد زیادی به واقعیت نزدیک گردد.

لنوو

باتری دو سلولی و شارژدهی کافی از امکانات دیگر V330 است که آن را بسیار مناسب برای جلسات طولانی مدت میکند.

از دیگر مزایای لپ تاپ V330 میتوان به Full Port بودن آن اشاره کرد که خیال کاربر را از اتصال به هر Device دیگری را راحت کرده است و آن را به یک لپ تاپ همه فن حریف تبدیل می‌کند.

به عنوان جمع بندی باید بگوییم Lenovo V330 با توجه به امکانات و قیمتی که عرضه میشود، قطعا یکی از بهترین انتخاب ها در مقایسه با لپ تاپهای همرده خود می‌باشد.

آبان دیجی وارد کننده انحصاری این سری از لپ تاپهای لنوو در ایران می باشد و سری A  و C آنها را میتوانید از سایت دیجی کالا خریداری نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی