ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تور کیش از اصفهان و پنج دلیل که نباید آن را از دست داد

تور کیش مقصدی جذاب برای سفر در تمام ماههای سال می باشد. سالانه جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش راهی این جزیره آرام یا شهر دیدنی دنیا نصف جهان می شوند و به دور از ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تور کیش مقصدی جذاب برای سفر در تمام ماههای سال می باشد. سالانه جمعیت زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش راهی این جزیره آرام یا شهر دیدنی دنیا نصف جهان می شوند و به دور از های و هوی شهری شلوغ چند روزی را با آرامش سپری می کنند.

تور کیش از اصفهان محبوبیت دو چندانی دارد البته تمام این استقبال مربوط به جمعیت شهر اصفهان نبوده و دلایلی همچون موقعیت فرهنگی و هنری و توریستی و بودجه شهری باعث شده که سفر از مبداء اصفهان به کیش و بسیاری از کشورها و شهرهای دیگر جذاب تر تمام شود.

فرهنگ های چند ملیتی

تور کیش و انتخاب آن از شهر اصفهان مزیتی همچون دیدن فرهنگ های فرانسوی، آمریکایی، ایتالیایی، انگلیسی و بسیاری دیگر را به همراه دارد. این در حالی است که سفر از شهری دیگر تنوع فرهنگی بسیار کمتر می باشد و شما تنها قادر ه لمس فرهنگ بومی منطقه می باشید.

دوست های زبان نفهم دوست داشتنی  

تور کیش از اصفهان حتی می تواند گاهی برای اقامت در هتل به نفع گردشگر تمام شود. به دلیل آمار بالای گردشگران خارجی که از اصفهان به جزیره کیش سفر میکنند، اغلب آژانس های مسافرتی اتاق های زیادی را در هتل های پر طرفدار خریداری یا اجاره میکنند تا مسافرانشان را در ایام شلوغ راضی نمایند و گردشگران خارجی نیز در تمام ایام سال جایی مناسب برای اقامت داشته باشند. از این رو شما شانس آشنایی با گردشگران خارجی که زبان شما را نمیدانند ولی همیشه لبخند بر لب داشته و سعی در برقراری ارتباط دارند را بدست می آورید. اگر روابط عمومی خوبی داشته باشید، شاید شانس گرفتن یک دعوت نامه به کشور وی را هم پیدا کردید.

محیطی آرام

تور کیش از اصفهان بهترین فرصت برای استراحت در محیطی خلوت و آرام و به دور از ترافیک شهری می باشد. این مقصد گردشگری از اصفهان بسیار محبوب شهروندان اصفهانی و توریست هایی است که از شلوغی شهر اصفهان به تنگ آمده اند و ترجیح می دهند خستگی دیدن از آثار تاریخی بیشمار را تفریحات آبی برطرف کنند.

تابستانی شاد در زمستان

تور کیش از اصفهان در فصل زمستان برای گردشگران خارجی بسیار مهیج خواهد بود. گردشگران خارجی اغلب شنیده اند که ایران کشوری است که تمام فصول را در دل خود جای داده است اما لمس این امر از نزدیک برایشان شوکه کننده خواهد بود. وقتی در یک روز مجبور باشند حضور در تابستان و هم زمان زمستان را تجربه کنند لبخند رضایت پهنی بر لبشان نقش خواهد بست.

تفریحات آبی امن

تور کیش از اصفهان و یا هر شهر دیگری موجبات تفریحات آبی مهیج و امن را فراهم میکند. گردشگران خارجی زیادی توقع وجود تفریحات آبی مهیج در ایران را ندارند اما با حضور در جزیره ای زیبا و شبیه به جزایر بسیار آرام جهان می توانند این هیجان را تجربه کنند.

تور کیش از اصفهان بیشترین مسافر خارجی را در ایران به جزیره کیش هدایت میکند. در واقع اصفهان قطب توریستی ایران وسطه ای است برای هدایت توریست به سایر نقاط دیدنی ایران.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی