استراتژی رشد
مجموعهای از مقالات درباره توسعه فردی، رشد حرفهای و مهارتهای نرم؛ از مدیریت زمان تا تمرکز، انگیزه و پیشرفت در مسیر شغلی.
-
چگونه فرهنگ یادگیری را در محل کار ایجاد کنیم؟
برخی فکر می کنند با فارغ التحصیل شدن از دانشگاه، یادگیری تمام می شود. کسب و کارهایی که کارمندان آن در وقت خالی به مطالعه ی ...
۲۴ بهمن ۱۳۹۵
-
راز بهره وری بالای جلسات کاری مارک زاکربرگ را در اینجا بخوانید
جلسات کاری و کنفرانس ها همواره هم سودمند واقع نمی شوند و حتی شرکت های بزرگ نیز از این آسیب در امان نیستند. شریل سندبرگ مدیر ...
۲۳ بهمن ۱۳۹۵
-
مغز چگونه مانع دستیابی انسان به موفقیت می شود؟
گاهی روال دنیا حتی بر وفق مراد افراد با استعداد هم نیست. با اینکه خیلی تلاش می کنند که به نتیجه برسند اما باز هم ...
۲۰ بهمن ۱۳۹۵
-
چرا کارمندان استثنایی استعفا می دهند؟
برای موفقیت در کسب و کار به کارمندان استثنایی نیاز دارید. اگر چه عامل کلیدی اول، نحوه ی پیدا کردن آنها از میان متقاضیان کار ...
۱۹ بهمن ۱۳۹۵
-
پانزده نکته کلیدی که افراد موفق را از دیگران متمایز می سازد
«کوین کروس» نویسنده مقاله های کسب و کار وب سایت Forbes در مصاحبه با بیش از 200 فرد موفق و ثروتمند از جمله 7 میلیاردر، ...
۱۷ بهمن ۱۳۹۵
-
افراد درون گرا چگونه باید در محل کار با همکاران ارتباط برقرار کنند؟
افراد درون گرا سخت تر از برون گراها رابطه ی دوستی برقرار می کنند. این مسئله در محل کار مشکل تر هم هست چرا که تلاش ...
۱۴ بهمن ۱۳۹۵
-
راه های ساده برای استفاده مفید از زمان
مدیریت زمان در سازمان ها کار چندان ساده ای نیست اما گاهی با ایجاد تغییراتی کوچک می توان سرعت بسیار بیشتری به فعالیت ها داد و ...
۱۴ بهمن ۱۳۹۵
-
با رعایت این نکات سحرخیزی دیگر آرزو نیست
افراد زیادی دوست دارند در شمار اشخاصی باشند که صبح های زود از خواب بیدار می شوند، ورزش می کنند یا اخبار می بینند. اما این کار ...
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
-
والدین افراد موفق چه ویژگی هایی دارند؟
خانواده اولین جامعه ای است که فرزندان مهارت های لازم را در آن یاد می گیرند. اولین الگوهایی که آنها به چشم می بینند پدر ...
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
-
چگونه بهترین بهره وری را از روز داشته باشیم؟
ارزش زمان برای یک کارآفرین بسیار زیاد است و همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. Laura Vanderkam نویسنده ی کتاب «من می دانم چگونه ...
۱۲ بهمن ۱۳۹۵
-
نکاتی کاربردی برای افزایش نظم و ارتقاء بهره وری در فعالیت های روزانه
بهره وری به معنی انجام دادن کار با سرعتی بیشتر و در زمان کمتر است. به جرأت می توان گفت یکی از مهم ترین نیازهای ...
۱۰ بهمن ۱۳۹۵
-
چگونه حافظه خود را تقویت کنیم؟
چیزی به نام حافظه ی بد وجود ندارد و هر کسی می تواند حافطه اش را تقویت کند، مگر اینکه از بیماری خاصی رنج ببرد. ...
۹ بهمن ۱۳۹۵
-
مهارت های ساده اما پرمنفعت را بشناسید
مهارت های زیادی وجود دارد اما آیا آنقدر زمان دارید که همه را یاد بگیرید؟ انسان یک بار بیشتر به دنیا نمی آید از این ...
۶ بهمن ۱۳۹۵
-
بهترین برنامه برای روز کاری که شبش را بد گذرانده اید
ساعت ها از این دست به آن دست شدن در تخت خواب، نگاه مداوم به ساعت و انتظار خواب برای همه ی شما پیش آمده ...
۵ بهمن ۱۳۹۵
-
تهیه فهرست «کارهایی که نباید انجام دهید» بهره وری شما را افزایش می دهد
همه انسان ها به طور مساوی 24 ساعت در روز وقت دارند؛ برخی از این زمان استفاده کرده و به عنوان موفق ترین افراد انتخاب ...
۴ بهمن ۱۳۹۵
-
به کار بستن این پنجاه نکته شما را به فردی موفق تر از قبل تبدیل می کند
Julie Bort روزنامه نویسی است که با افراد متفاوتی مصاحبه کرده است. از مدیر عامل شرکت های مولتی میلیاردری گرفته تا کارآفرینانی که استارتاپ هایشان ...
۳ بهمن ۱۳۹۵
-
این دوازده رفتار می تواند دیدگاه دیگران در مورد شما را تغییر دهد
مردم دقیقا از لحظه ی ورود تان به اتاق، ارزیابی و قضاوت در مورد شا را شروع می کنند. برخی محققان معتقدند لازمه ی ارزیابی و ...
۲ بهمن ۱۳۹۵
-
افراد موفق این هفت کار ساده را هر شب انجام می دهند
نحوه ی سپری کردن شب، اثر زیادی بر عملکرد شما در روز بعد دارد. آیا زمان تان را به مرور مشکلات روز اختصاص می دهید؟ ...
۲ بهمن ۱۳۹۵
-
چرا رفتار عالی با مشتری های قدیمی اهمیت دارد؟
برای یک صاحب کار، صحبت و آشنا شدن با مشتری های جدید کار سختی نیست، اما مهم نحوه ی رفتار آنهاست وقتی مشتری ها برای ...
۲۹ دی ۱۳۹۵
-
چگونه با خواندن فکر دیگران، رابطه مستحکمی با آنها برقرار کنیم؟
درک چشم انداز دیگران در موفقیت آمیز بودن روابط اهمیت دارد چرا که همدردی و فهم متقابل ایجاد می کند. با وجود این دو عامل قطعا ...
۲۸ دی ۱۳۹۵
همچنین میتوانید جهت آگاهی از آخرین اخبار در حوزه تکنولوژی و اطلاع از بروزرسانی دیجیاتو مارا در شبکههای اجتماعی زیر نیز دنبال کنید. خوشحالیم که همراه ما هستید.