ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه آرا به کنفرانس موبایل ۲۰۱۵ در بارسلونا می آید

بر طبق آخرین پیشبینی ها درباره Project Ara، احتمال می رود تلفن ماژولار و برخی قطعات این پروژه جذاب، ماه آینده در کنفرانس موبایل بارسلونا به نمایش درآیند. انتظار می رود حداقل ۵۰ قطعه ماژولار ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

بر طبق آخرین پیشبینی ها درباره Project Ara، احتمال می رود تلفن ماژولار و برخی قطعات این پروژه جذاب، ماه آینده در کنفرانس موبایل بارسلونا به نمایش درآیند. انتظار می رود حداقل ۵۰ قطعه ماژولار نیز برای اصحاب رسانه به نمایش درآید. در حالیکه همگی آن ها از کارکرد مناسبی برخوردار نخواهند بود، امیدواریم یک نمونه کامل از این تلفن هوشمند را در کنفرانس ماه آینده، شاهد باشیم.

در ادامه مطلب با دیجیاتو باشید.

در پایان، یک تلفن محصول Project Ara، به کاربران امکان ارتقا دوربین، رم، GPU، صفحه نمایش و دیگر قطعات را با درآوردن قطعه فعلی و جایگزینی آن خواهد داد. روز چهارشنبه، توشیبا اعلام کرد که با همکاری کمپانی هندی Einfochips، به ساخت چیپ های مخصوص تلفن مورد بحث خواهد پرداخت.

مدیر عامل و مدیر بخش تکنولوژی های توشیبا، آقای Shardul Kazi، می گوید دو نسخه مختلف از این تلفن بی نظیر با نام های Spiral One و Spiral Two طراحی شده و نسل سوم آن نیز، به زودی رونمایی خواهد شد.

مدیر عامل توشیبا اضافه همچنین اعلام کرد که قیمت ماژول ها از ۵۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر خواهد بود و سعی خواهد شد که قیمت ها، در نظر کاربران منطقی جلوه کند.

ظاهرا گوگل قصد دارد Project Ara را به مراتب والایی برساند و ما نیز مشتاقانه منتظر اعلام جزئیات جدید در کنفرانس موبایل بارسلونا و گزارش آن برای شما هستیم. نظر شما درباره این پروژه چیست؟

Project-Ara-is-coming-to-MWC-next-month.jpg-w600

Project-Ara-is-coming-to-MWC-next-month-1.jpg-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی