ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تا پایان امسال دو پرچمدار جدید را روانه بازار خواهد کرد [شایعه]

بر اساس اخباری که به تازگی در اینترنت منتشر شده، به نظر می رسد که مایکروسافت تا پایان امسال دو پرچمدار جدید را روانه بازار خواهد کرد. محصول اول در حال حاضر با اسم رمز ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۳:۳۰

بر اساس اخباری که به تازگی در اینترنت منتشر شده، به نظر می رسد که مایکروسافت تا پایان امسال دو پرچمدار جدید را روانه بازار خواهد کرد.

محصول اول در حال حاضر با اسم رمز Cityman شناخته می شود. این مدل نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD دارد و قدرت سخت افزاری خود را با استفاده از چیپ هشت هسته ای اسنپدراگون تامین می کند.

این دستگاه رمی ۳ گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. Cityman ممکن است عضوی از خانواده PureView باشد و دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی را با خود به همراه آورد. در نهایت انتظار می رود که مایکروسافت از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری برای این دستگاه استفاده کرده باشد.

از محصول بعدی هم اکنون با اسم رمز Talkman یاد می شود. این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد که می تواند تصاویر را با رزولوشن QHD به نمایش درآورد. ردموندی ها برای این دستگاه پردازنده ۶ هسته ای کؤالکام را انتخاب کرده اند و قصد دارند آن را با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری به بازار عرضه نمایند.

Talkman دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در پشت دارد و تصاویر سلفی را نیز با رزولوشن ۵ مگاپیکسل به ثبت می رساند. ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می روند.

مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۰ غوغایی اساسی بر پا کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این سیستم عامل جذاب می تواند بر روی یک پرچمدار قدرتمند قرار گیرد و بازار را تحت تاثیر قرار دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Amir KH
    Amir KH | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در خصوص اون دوستمون که گفت منتظر مک لارنه، عزیز مک لارن ریسکه مایکرو باید این وضعیتو جمع کنه بعد این چیزا رو بده. دیوان جان هم با اینکه معمولا باهاشون موافقم ولی نه کیفیت 640 از 730 بهتر نیست و کلا کیفیتش یکسانه ولی مقاومت 730 بخاطر طراحیش بهتره. و آخر هم 830 از نظر سخت افزاری میان ردس و ادامه 820 ه که برای کسایی بود که پول 920 و 925 رو نداشتن. اینکه شما میگی جایگزین پرجمدار درسته ولی خوب به همون میگن میان رده دیگه.
    در مورد این دو تا گوشی هم من خودم نسخه 5.7 رو میخرم(بماند که 6 رو بیشتر دوست دارم ولی بعد 1520 مثل اینه دیگه به فکر 6 نیست)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی