ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان پیش سفارش اپلیکیشن های اندروید در گوگل پلی فراهم شد

معمولا در بازارهای توسعه یافته چنین است که کاربران پیش از عرضه یک محصول (معمولا تلفن هوشمند یا سایر گجت های الکتریکی محبوب) می توانند پیش سفارش آن را برای خود ثبت نمایند. اکنون گوگل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

معمولا در بازارهای توسعه یافته چنین است که کاربران پیش از عرضه یک محصول (معمولا تلفن هوشمند یا سایر گجت های الکتریکی محبوب) می توانند پیش سفارش آن را برای خود ثبت نمایند.

اکنون گوگل این قابلیت را برای توسعه دهندگان خود مهیا نموده تا بتوانند اپلیکیشن های جدید خود را پیش از آماده شدن نسخه نهایی، به شکلی در Google Play قرار دهند تا کاربرانی که مایل به نصب آن هستند، بتوانند پیش سفارش اپ مورد نظر خود را ثبت نمایند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال اگر سری به گوگل پلی بزنید و سراغ بازی Terminator Genisys: Revolution را بگیرید، خواهید دید که کمپانی Glu Media قابلیت ثبت پیش سفارش برای آن را مهیا نموده و افرادی که علاقمند به داشتن این بازی هستند، از حالا می توانند Pre-register نمایند.

You-can-now-pre-register-for-certain-apps-that-are-coming-to-the-Google-Play-Store...

پس از عرضه بازی مورد بحث، برای کاربرانی که پیش سفارش خود را ثبت نموده بودند نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد مبنی بر اینکه بازی مورد علاقه آنها، اکنون در فروشگاه پلی قرار گرفته و می توانند نسخه کامل را دریافت نمایند. ذکر این نکته نیز لازم است که اگر پیش از عرضه نهایی اپلیکیشن، نظرتان نسبت به دریافت آن تغییر کرد، می توانید به سادگی ثبت نام خود را باطل نمایید.

با نگاهی عمیق تر به قابلیت جدید، می توان گفت شاید پیش سفارش کردن اپلیکیشن ها برای کاربران کاری بیهوده باشد، این ویژگی بیشتر برای کالاهای فیزیکی مناسب است که کاربران برای داشتن آنها، حتی قبول می کنند که در صف های طولانی نیز قرار بگیرند و با این شیوه می توان از چنین حالتی جلوگیری به عمل آورد. اما پیش سفارش اپلیکیشن ها از طرف دیگر برای توسعه دهندگان مفید است، زیرا این افراد می توانند استقبال، پیش از عرضه رسمی اپلیکیشن خود را بسنجند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    فقط میتونه برای توسعه دهنده ها خوب باشه تا بتونن برنامشون چقد طرفدار داره و اگر اینکه قسمت نظراتش باز باشه تا هرکسی بتونه خصوصیاتی که دلش میخواد تو برنامه باشه رو بگه دیگه عالی میشه و به کیفیت برنامه هم کمک میکنه

    • hadi_hassani
      hadi_hassani | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اینو که تو خود متن هم گفته دیگه .

مطالب پیشنهادی