ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از حالا اپلیکیشن های اندرویدی می توانند دو برابر حجیم تر از گذشته باشند

گوگل از این پس به توسعه دهندگان، فضای بیشتری برای اپلیکیشن هایشان ارائه می کند. غول موتورهای جستجو از امروز محدودیت حجم 50 مگابایتی برای فایل های APK را برداشته و این میزان را به 100 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ مهر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

گوگل از این پس به توسعه دهندگان، فضای بیشتری برای اپلیکیشن هایشان ارائه می کند. غول موتورهای جستجو از امروز محدودیت حجم 50 مگابایتی برای فایل های APK را برداشته و این میزان را به 100 مگابایت افزایش داده است.

گوگل در بلاگ توسعه دهندگان اندروید اعلام کرده: "برای پشتیبانی از جمعیت رو به افزایش توسعه دهندگانی که خواستار عرضه اپلیکیشن ها و بازی های با کیفیت تری در گوگل پلی هستند، ما محدودیت حجم فایل های APK را از 50 مگابایت به 100 مگابایت افزایش دادیم."

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

در ادامه این پست می خوانیم: "این بدان معناست که توسعه دهندگان از حالا می توانند فایل های APK ای تا حجم 100 مگابایت را در گوگل پلی بارگذاری کنند. در صورتی که اپلیکیشن دارای حجمی بیش از این مقدار و دارای دیتا باشد، کاربران پیش از نصب با یک هشدار از آن مطلع خواهند شد."

این افزایش حجم برای توسعه دهندگان بسیار کاربردی خواهد بود،‌ چرا که گجت های امروزی قدرتمندتر از گذشته شده اند؛ تراکم پیکسلی بالاتری دارند (نیازمند پردازنده گرافیکی قوی تر) و با حافظه های بیشتر عرضه می گردند.

زمانی که فایل های APK به حجم 50 مگابایت محدود بودند، بعضی اپلیکیشن ها و بازی ها که محتوایشان در این حجم جای نمی گرفت، نیاز به دانلود فایل های دیتا از طریق اینترنت داشتند. اما از این پس توسعه دهندگان برخی اپلیکیشن ها می توانند با این فضای اضافه، کاربر را از دانلود فایل دیتا بی نیاز کنند. گرچه افزایش حجم فایل های APK می تواند به معنای افزایش زمان نصب اپلیکیشن ها هم باشد.

با این حال می توان گفت که این تغییر، مطمئنا با استقبال توسعه دهندگان اندروید مواجه خواهد شد و به زودی باید انتظار اپلیکیشن های حجیم تری را در گوگل پلی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • farzad2j
    farzad2j | ۷ مهر ۱۳۹۴

    در کل تشکر میکنیم.واسه ما ایرانیا خوب شد چون به علت محدود های زیاد بازهم میتونیم آزادانه تر برنامه هارو طراحی کنیم و در اختیار دوستاداران قرار بدیم چون زبان های برنامه نویسی که کد ها تو اون نوشته میشن بیشترشون تو ایران توسط گوگل پشتیبانی نمیشوند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی