ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپیکر هوشمند Cristofer Connect محصولی از موتورولا آشنا شوید

با توجه به حجم بسیار زیاد محصولات الکترونیکی که در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته می شوند، ممکن است برخی گجت ها توجه کافی را دریافت نکنند و یا آنطور که باید دیده نشوند. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

با توجه به حجم بسیار زیاد محصولات الکترونیکی که در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته می شوند، ممکن است برخی گجت ها توجه کافی را دریافت نکنند و یا آنطور که باید دیده نشوند. برای نمونه می توان به اسپیکر هوشمند موتورولا اشاره کرد که عضوی از خانواده Signature کمپانی مذکور است.

اسپیکر مورد بحث «Cristofer Connect» نام دارد و در ساخت آن از طراحی سنتی موتورولا الهام گرفته شده است؛ به این گونه که در نمای جلوی آن لوگوی موتورولا با شکل و شمایل لوگوی تلویزیون ها و رادیوها در دهه 1940 میلادی قرار داده شده است.

موتورولا در ساخت بلندگوی «Cristofer Connect» از چوب استفاده کرده و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید یک دکمه بزرگ روی آن قرار داده که احتمالاً وظایف مختلفی دارد.

گفتنی است که گجت جدید موتورولا در بخش ارتباطی مجهز به بلوتوث و وای فای بوده و همچنین با دستیار صوتی گوگل و الکسای آمازون سازگار است. اما در بخش سخت افزاری اطلاعات کمی در مورد آن وجود دارد و تنها می توان به قدرت 2 در 10 وات آن اشاره کرد.

اگر می خواهید «Cristofer Connect» را با استفاده از موبایل خود کنترل کنید، لازم نیست نگران باشید. اپلیکیشن «Hubble Cloud» که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS موجود است می تواند دستورات لازم را به اسپیکر منتقل کند.

موتورولا جهت به روز رسانی آسان تر بلندگوی خود قابلیت آپدیت OTA را برای آن در نظر گرفته که با اتصال به بستر وای فای به سادگی به روز رسانی می شود.

گفتنی است بر اساس اطلاعات بیان شده، «Cristofer Connect» در سه ماهه دوم 2017 وارد بازار خواهد شد اما هنوز قیمت و مناطق عرضه آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی