ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شورولت
تکنولوژی

جنرال موتورز به دنبال تولید انبوه خودروهای خودران است

«کایل ویت» مدیرعامل و موسس شرکت «Cruise Automation» که یکی از زیرمجموعه های جنرال موتورز است، اعلام کرد که این شرکت از فناوری و تجهیزات لازم برای تولید انبوه خودروی خودران برخودار است و در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

«کایل ویت» مدیرعامل و موسس شرکت «Cruise Automation» که یکی از زیرمجموعه های جنرال موتورز است، اعلام کرد که این شرکت از فناوری و تجهیزات لازم برای تولید انبوه خودروی خودران برخودار است و در صورت توسعه زیر ساخت و تصویب قوانین لازم این خودرو را به بازار ارائه خواهد کرد.

این اتومبیل که «Chevrolet Bolt EV» نام دارد از چهل سنسور و ده ها دوربین برخودار است و اطلاعات ترافیکی را به رایانه مرکزی می فرستد. مانیتور 10 اینچی روی داشبورد نیز امکان مشاهده خودرو و محیط اطراف از نمای بالا را فراهم می کند.

Chevrolet Bolt EV به نرم افزار هدایت اتوماتیک مجهز بوده و با هر بار شارژ امکان 383 کیلومتر رانندگی را فراهم می کند.

ویت می گوید:

 هدف ما از تولیدBolt EV افزایش ایمنی است اما با تولید چند صد دستگاه از آن ها نمی توان به این هدف دست یافت، بنابرین ما به دنبال تولید انبوه این خودرو هستیم.

یکی از مشکلات ماشین های خودران این است که در مقایسه با انواع معمولی سریعتر به تعمیر احتیاج پیدا می کنند. به عبارت دیگر ممکن است هزاران دستگاه از این خودروها تنها چند سال پس از تولید اسقاط شوند در حالی که از نظر ظاهری با خودروهای جدید تفاوت چندانی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی