ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرمایه گذاری ریچارد برانسون در شرکت هایپرلوپ وان
تکنولوژی

ورود یک سرمایه گذار بزرگ نام Hyperloop One را به Virgin Hyperloop One تغییر داد

کمپانی «Hyperloop One» بالاخره توانست نظر یکی از بزرگترین میلیاردرها و سرمایه گذاران جهان را به سمت خود جلب نماید. حال با ورود سرمایه عظیم میلیاردر مشهور انگلیسی «سر ریچارد برانسون» (Richard Branson)، پیشوند Virgin ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

کمپانی «Hyperloop One» بالاخره توانست نظر یکی از بزرگترین میلیاردرها و سرمایه گذاران جهان را به سمت خود جلب نماید. حال با ورود سرمایه عظیم میلیاردر مشهور انگلیسی «سر ریچارد برانسون» (Richard Branson)، پیشوند Virgin نیز به ابتدای نام این کمپانی حمل و نقل پیشرو افزوده شد.

این روالی است که در دیگر شرکت های متعدد تحت حمایت برانسون نیز اعمال می شود. حالا گروه سرمایه گذاری بین المللی Virgin Group یک نماینده در هیئت مدیره Virgin Hyperloop One خواهد داشت و برانسون می تواند به طور مستقیم روند پیشرفت کارها را زیر نظر خود داشته باشد.

برانسون در این خصوص گفته است: «به عنوان مالک خطوط ریلی و شرکت های حمل و نقلی من تصور می کنم که می توانم از پس این کار بربیایم. ما مشتریانی داریم که می خواهند فاصله لندن تا ادینبرو در اسکاتلند در کمتر از ۴۵ دقیقه بپیمایند و من تصور می کنم که این کار شدنی است.»

مبلغ اولیه سرمایه گذاری برانسون در هایپرلوپ وان بالغ بر ۲۴۵ میلیون دلار می شود. با این رقم ارزش کلی کمپانی به رقم جالب ۷۰۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت. این عدد برای استارت آپی که هنوز هیچ محصول یا سرویس درآمدزایی را روانه بازار نکرده و هیچ مجوز یا حمایتی را از جانب دولت ها دریافت ننموده واقعاً شگفت انگیز است.

به طور حتم شروین پیشه ور به عنوان مدیر عامل Virgin Hyperloop One و همکارانش حالا می توانند با اطمینان بیشتری روی پروژه بسیار جاه طلبانه خود کار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • agha
    agha | ۲۲ مهر ۱۳۹۶

    کلا از virgin mobile و virgin hyperloop و virgin air و virgin فلان بدم میاد .

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    #finding_my_virginity ???

  • Dr.i.s
    Dr.i.s | ۲۱ مهر ۱۳۹۶

    چه سرمایه گذار مبتذلی! اسم قحط بود مگه! اسم هایپرلوپ به این قشنگی رو با یه پیشوند مبتذل به فنا داد. کاش منظورش معنی های دیگه این لغت مثل پاک دامن و عفیف باشه و نه اون معنی عام!

مطالب پیشنهادی