ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک کارشناس اقتصادی: خریداران بیت کوین منتظر نابودی سرمایه شان باشند

امروز در دیجیاتو خبر پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 400 هزار دلار را منتشر کردیم. علی رغم اینکه این خبر برای سرمایه گذاران می تواند خوشایند باشد، ولی به گفته «اندرو بِیلی» (Andrew ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

امروز در دیجیاتو خبر پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین تا 400 هزار دلار را منتشر کردیم. علی رغم اینکه این خبر برای سرمایه گذاران می تواند خوشایند باشد، ولی به گفته «اندرو بِیلی» (Andrew Bailey) مدیر اجرایی FCA، (نهاد قانون گذار در زمینه قوانین خدمات مالی در بریتانیا) افرادی که قصد سرمایه گذاری در بیت کوین را دارند، باید آماده از دست دادن تمام سرمایه خود در آینده باشند.

بیت کوین هیچ پشتوانه دولتی ندارد

به عقیده بِیلی دلیل ریسک سرمایه گذاری در بیت کوین به ماهیت آن بر می گردد؛ از آنجایی که این ارز هیچ پشتوانه دولتی ندارد، گزینه معقولی برای سرمایه گذاری نیست. او ریسک سرمایه گذاری در بیت کوین را معادل با قمار کردن می داند.

با این حال علاقه به سرمایه گذاری سازمانی یا شخصی در ارز های دیجیتالی روز به روز افزایش می یابد. به عنوان نمونه گروه بورس بازرگانی و کالای شیکاگو موسوم به CME به عنوان بزرگ ترین بورس قراردادهای آتی در جهان، مبادله قراردادهای آتی بیت کوین را از دیروز آغاز کرد.

همچنین دیروز در دیجیاتو گفتیم که بر اساس گزارش ها، برخی از شرکت های خدمات تأسیسات بریتانیایی که نامشان فاش نشده، اعتراف کرده اند که پرداخت بیت کوین به هکر ها را به عنوان یک روش راحت تر و کم هزینه تر برای حل مشکلات ناشی از باج خواهی هکرها در نظر داشته اند.

به زودی با استخراج تمام بیت کوین ها، عصر یخبندان این پول مجازی فرا خواهد رسید

با توجه به اینکه پروتکل بیت کوین به گونه ای بنا شده که مجموعاً 21 میلیون واحد از آن قابل استخراج خواهد بود، به نظر می رسد در آینده با استخراج تمام ارزهای آن و فرا رسیدن عصر یخبندان این پول مجازی، به مرور از شدت افزایش ارزش آن کاسته خواهد شد.

پیش از این «جیمی دیمون» (Jamie Dimon) مدیر ارشد اجرایی موسسه مالی JPMorgan ارز های رمز پایه را نوعی کلاهبرداری و شیادی خوانده بود که فقط توسط تبهکاران استفاده می شود و نهایتاً حباب قیمت آنها شکسته خواهد شد. او مدتی پس از آن اعلام کرده بود که اگر رشد پول های مجازی به روند کنونی شان ادامه دهند دولت ها به کار آنها پایان خواهند داد. دیمون همچنین معتقد بود که این پول ها از هیچ، درآمدزایی می کنند و به هیچ ارزشی ندارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ali shafiey
    ali shafiey | ۲۹ آذر ۱۳۹۶

    ببینید بیت کویین یه تقاضای واقعی داره یه تقاضای غیر واقعی که فقط برا کسب سود میخرنش و همین تقاضایی که برای کسب سود هست باعث بالا رفتن قیمتش میشه ولی بلاخره این تقاضا یه روزی به پایان میرسه و کم میشه اینجاست که رشد قیمتش متوقف میشه و بعد اتفاقی که می افته اکثر کسانی که برای کسب سود خریدنش نا امید میشن و شروع میکنن به فروختنش و اینجاست که حباب زیبای بیت کویین تق میترکه

  • HazelNut
    HazelNut | ۲۸ آذر ۱۳۹۶

    ما که خوابوندیم پول رو هر چند یه احساس قوی بهم میگه اتر بهتره !

  • Hamid F
    Hamid F | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    بعد مگه پول بین آدم ها به گردش میاد
    میدونی به همین عرض چقدر پول وارد ایران شد
    خلاصه از ریال بهتره
    اگه قمار هم هست
    از پول نزول بانک و صندوق ها بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی