ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش بینی قیمت 400 هزار دلاری برای بیت کوین؛ جیب سرمایه گذاران پُر تر می شود؟

قیمت بیت کوین در هفته های اخیر به طور غیر قابل باوری رشد کرده و حتی این مسئله نگرانی برخی از کارشناسان از ترکیدن حباب قیمت آن در آینده را در بر داشته، ولی بر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۰

قیمت بیت کوین در هفته های اخیر به طور غیر قابل باوری رشد کرده و حتی این مسئله نگرانی برخی از کارشناسان از ترکیدن حباب قیمت آن در آینده را در بر داشته، ولی بر اساس تحلیل ها ارزش این پول رمز پایه در آینده تا 400 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

به گفته «رانی موآس» (Ronnie Moas)، موسس شرکت سرمایه گذار و مشاور اقتصادی «Standpoint Research»، بیت کوین از تیر تا مرداد سال جاری به میزان 500 درصد رشد کرده. به عقیده این تحلیلگر رشد 500 درصدی نسبت به قیمت حدود 19 هزار دلاری فعلی بیت کوین در آینده نزدیک دور از تصور نخواهد بود.

موآس پیش از این در مرداد تا تیر ماه سال جاری، پیشنهاد سرمایه گذاری در بیت کوین را داده بود. البته او در آن زمان پیش بینی کرده بود که ارزش این ارز مجازی تا سال 2018 به 5 هزار دلار برسد. حالا او در گفتگو با خبرگزاری خبری CNBC پیش بینی کرده که در آینده ارزش بیت کوین به 300 هزار تا 400 هزار دلار برسد.

توازن غیر منطقی در زمینه درخواست ها برای بیت کوین و میزان موجودیت آن، موجب افزایش قیمت عجیب آن شده

این تحلیلگر همچنین گفته علی رغم اینکه نمی داند چه مقدار طلا در سراسر جهان وجود دارد، ولی می داند چه تعداد بیت کوین اکنون موجود است. به گفته او در 2 سال آتی تعداد 300 میلیون نفر از سراسر جهان درگیر دستیابی به بیت کوین های ناچیز موجود خواهند شد. عدم توازن غیر منطقی بین تعداد بیت کوین ها و درخواست برای آن موجب افزایش قیمت آن در آینده خواهد گشت.

موآس سرمایه گذاری در بیت کوین را به خرید سهام آمازون در سال های گذشته تشبیه می کند. به عقیده او افرادی که در 15 سال پیش سهام آمازون را خریده و تا الان نگه داشته اند، برنده بوده اند و به طور مشابه، افرادی که اکنون در بیت کوین سرمایه گذاری کنند نیز در آینده برنده خواهند بود.

بر اساس نظرسنجی اخیر خبرگزاری CNBC، بالغ بر 80 درصد از اقتصاد دانان و استراتژیست های بازار در وال استریت، افزایش قیمت بیت کوین را یک حباب تلقی می کنند. تنها دو درصد از این افراد، ارزش ارز رمزپایه مذکور را منطقی می دانند. بدین ترتیب در بین اقتصاد دانان تعداد مخالفان سرمایه گذاری در این ارز دیجیتالی بیش از موافقان آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • keykhosro1
    keykhosro1 | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    شايد يکي از دلايل رشد ارز ديجيتال کنترل نقد ينگي باشه!
    نقد ينگي که بلا ي جون دولت ها شده!
    اينطوري هيچ دوباره تبديل به هيچ ميشه
    و سيستم هم عملا به گونه اي طراحي شده که فعلا همه در حال کسب و ذخيره اين ارزها هستن نه فروشش!
    و بعد از يک بازه زماني توسط دست هایی پنهان وبه دلايلي نا مشخص اين ارز ها کاهش قيمت وحشتناکي رو تجربه میکنن و بعد از اون دولت ها شروع میکنن به تثبيت اين ارزها به روش هاي مختلف که اصلا هم دور از انتظار نيست و هيچکس هم نميتونه صداش در بياد
    رسانه ها و طم ع مردم هم کاري کرده که به شدت از اين ارزها حمايت بشه!
    تو شبکه های اجتماعی و همین فروم ها و نظرات کاربران هم میبینیم که هر کس انتقاد کنه چقدر مخال فت میشه باهاش

  • milad
    milad | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

    به پول ایران میشه ۱.۶ میلیارد تومان!!!!!!!!
    من که رفتم قطره قطره ساتوشی جمع کنم
    http://btcheat.com/?i=679283

    • ani bibi
      ani bibi | ۲۷ آذر ۱۳۹۶

      دوست عزیز شما که میخوای زحمت بکشی و وقتت رو بزاری و شاید مثل شما هم افراد زیادی باشن ولی حتما قبلش در مورد سایتت تحقیق کن الان این سایتی که شما گذاشتی اسکم هستش و شما میتونی از سایت هایی که چند سال سابقه دارن و دارن پول میدن استفاده کنی، من خودم از این سایت https://goo.gl/z7R8Gb استفاده کردم و چندین بار هم بیت دریافت کردم و سابقه بسیار خوبی هم داره و برای یک والت معروف هم هست

مطالب پیشنهادی