ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

آیا Cuphead برای موبایل عرضه خواهد شد؟

کاپ هد یکی از دوست داشتنی ترین بازی های مستقل پارسال بود که نه تنها توانست جایزه های زیادی به دست بیاورد بلکه به خاطر گیم پلی سخت و طراحی هنری بی نظیر خود که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۰

کاپ هد یکی از دوست داشتنی ترین بازی های مستقل پارسال بود که نه تنها توانست جایزه های زیادی به دست بیاورد بلکه به خاطر گیم پلی سخت و طراحی هنری بی نظیر خود که بی شباهت به کارتون های قدیمی دیزنی نبود موفق شد فروش خوبی را هم تجربه کند.

مالک آی پی کاپ هد خود استودیوی MDHR است

از همان ابتدای عرضه بازی، زمزمه های گوناگونی پیرامون انتشار این عنوان روی تلفن های هوشمند به گوش می رسید و با توجه به اینکه تقریبا خیلی از عناوین پلتفرمر معروف کامپیوتر مثل اینساید، لیمبو یا سوپر میت بوی راه شان را به اسمارت فون ها باز کرده اند خیلی از بازیکن ها منتظر ورود کاپ هد به این دیوایس های دستی هستند.

حتی چند وقت پیش عنوانی با نام کاپ هد در اپ استور ثبت شد که سر و صدای زیادی نیز به پا کرد ولی چند ساعت بعد مشخص گردید تقلبی بوده است. تمام این مسائل دست به دست هم دادند تا سرانجام Chad Moldenhauer، یکی از موسسین MDHR، در گفت و گو با PCGamesInsider نسبت به عرضه عنوانش در موبایل واکنش نشان دهد.

کاپ هد

بر اساس گفته های او هر چیزی ممکن است: «در حال حاضر بازی مناسب تلفن های هوشمند نیست. اگر کاپ هد بخواهد به موبایل بیاید، باید همه چیز از پایه تغییر کرده و دوباره ساخته شود. پورت بازی روی اسمارت فون ها فعلا در برنامه های اولیه مان قرار ندارد ولی این اتفاق غیر ممکن نخواهد بود.»

هر چند بعضی ها از حرف های وی اینگونه برداشت کرده اند که کاپ هد به موبایل نمی آید اما به خاطر سیاست های چند ماه گذشته اپل پیرامون عرضه پورت های گوناگون روی iOS، محبوبیت پورت های پلتفرمر در موبایل و البته موفقیت های زیاد خود کاپ هد این قضیه بعید نیست. البته نه به این زودی، ولی همچنان می توان تا حد زیادی امیدوار بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    این بازی انقدر سخته و با دکمه هایکیبرد و گیمپد به زور میشه بازی کرد با صفحه لمسی موبایل اصلا امکان بتزی کردنش وجود نداره مگه اینکهخایلی ابتکار به خرج بدن .. مثل کنترل کاملا مبتنی بر سوایپ پیوسته

    • Arad Ghanadan
      Arad Ghanadan | ۱۶ آذر ۱۴۰۰

      گفته که باید از پایه تقییر داده بشه اگه بخواد از موبایل بیاد پس یعنی یک جوری میکنن بازی رو که بشه درست حسابی بازی کرد

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۱ بهمن ۱۳۹۶

    اصلا رو موبایل سختیش وحشتناک میشه

مطالب پیشنهادی