ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درآمد نینجا از فورتنایت چقدر است؟

تایلر نینجا بلوینز که به خاطر استریم فورتنایت توانست به محبوبیت بالایی دست یابد، در حال حاضر یکی از موفق ترین استریمرهای جهان است. اینکه نینجا چقدر درآمد دارد مشخص نیست، زیرا بلوینز هیچ وقت ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۸

تایلر نینجا بلوینز که به خاطر استریم فورتنایت توانست به محبوبیت بالایی دست یابد، در حال حاضر یکی از موفق ترین استریمرهای جهان است. اینکه نینجا چقدر درآمد دارد مشخص نیست، زیرا بلوینز هیچ وقت درمورد این موضوع صحبت نکرده است.

در جریان ضبط یکی از قسمت‌های Family Feud، استیو هاروِی به عنوان مجری این برنامه تلویزیونی به صحبت درباره نینجا پرداخت. هاروی گفت نینجا که به طور روزانه به استریم بازی‌های ویدئویی می‌پردازد ماهانه 1.5 میلیون دلار درآمد دارد. هاروی، نینجا را از زمانی که هنوز به یک چهره مشهور در صنعت گیم تبدیل نشده بود می‌شناسد.

این صحبت‌ها نینجا را به واکنش واداشت و گفت چنین رقمی دقیق نیست. طبق ادعای نینجا، رقم 1.5 میلیون دلار در ماه میزان در آمد حدودی اوست. این استریمر معروف البته محبوبیت سابق را ندارد و با مقایسه آمار ماه‌های اخیر می‌توان متوجه شد که نینجا از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. در نتیجه، می‌توان گفت 1.5 میلیون دلار احتمالاً میزان درآمد او در دوران اوجش بوده و در حال حاضر مقداری کمتر از این رقم پول در می‌آورد.

استریمر

صحبت‌های استیو هاروی یک نکته بسیار مهم در خود داشته است. متاسفانه بسیاری از مردم هنوز استریم بازی‌های ویدئویی را یک شغل واقعی نمی‌دانند. حتی هاروی نیز از درآمد نینجا متعجب بود و آن را می‌شد در حالت چهره او دید. این در حالی است که با کسب محبوبیت در این حوزه می‌توان درآمد بالایی در پایان هر ماه داشت.

این موضوع نشان می‌دهد حتی کمدین مشهوری همچون هاروی نیز از درآمد نینجا غافل گیر شده است. با در نظر گرفتن این موضوع که استریم بازی‌های ویدئویی هر روز گسترده تر از دیروز شده و طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، احتمالاً در آینده درآمد استریمرهای معروف از این مقدار نیز بالاتر خواهد رفت. حتی فرا رسیدن روزی که درآمد استریمرها از مجری برنامه‌های تلویزیونی نیز بیشتر باشد دور از ذهن نیست.

همانطور که پیش از این اشاره شد، نینجا برای استریم بازی فورتنایت شناخته می‌شود. البته او سعی کرده است تا در چند ماه اخیر به استریم دیگر بازی‌های ویدئویی نیز بپردازد که باید دید می‌تواند در آن‌ها موفق شود یا خیر. نظر شما در این باره چیست؟ آیا با فرا رسیدن روزی که فورتنایت دیگر محبوبیت سابق را ندارد، نینجا موفق به حفظ شرایط کنونی خود خواهد شد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Deadly_Gamer
    Deadly_Gamer | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    نمی دونن چرا مردم استریم رو یه شغل نمی دونن
    از نظر من که یکی از سالم ترین شغل هاست

  • AmirReza
    AmirReza | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    «متاسفانه بسیاری از مردم هنوز استریم بازی‌های ویدئویی را یک شغل واقعی نمی‌دانند.»
    فکر می‌کنم درآمدی که وابسته به یه چیز گذرا باشه شغل حساب نشه. البته با درامدی که نینجا داره همین فردا اگه فورتنایت سروراشو غیرفعال کنه تا آخر عمرش پول یه زندگی خوب رو داره. که البته همچین حالتی برای یه تعداد خیلی خیلی محدود هستش. مثل نینجا تو فورتنایت و گیمینگ یا فلان واینر تو اینستاگرام و غیره.
    و اصرار باقی مردم به موفق (محبوب) شدن تو این عرصه ها بنظرم صرفا برای اینه که نمیخان کار کنن یا چیزی یاد بگیرن.

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۸ خرداد ۱۳۹۸

    دمش گرم

مطالب پیشنهادی