ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی اسپیکرهای هوشمند جدید آمازون
تکنولوژی

معرفی دو محصول جدید مبتنی بر دستیار صوتی Alexa توسط آمازون

آمازون به تازگی از دو ابزار جدید مبتنی بر دستیار صوتی Alexa خود رونمایی کرد. این دو ابزار کارکردی مشابه دارند، اما از لحاظ ظاهری کاملاً متفاوت هستند. یکی از این دو محصول جدید Echo Dot است که ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

آمازون به تازگی از دو ابزار جدید مبتنی بر دستیار صوتی Alexa خود رونمایی کرد. این دو ابزار کارکردی مشابه دارند، اما از لحاظ ظاهری کاملاً متفاوت هستند. یکی از این دو محصول جدید Echo Dot است که می توان آن را نسخه کوچک شده اسپیکر هوشمند Echo دانست.

محصول دیگر اما Amazon Tap است؛ یک اسپیکر مجهز به بلوتوث و وای فای با قابلیت دریافت دستورهای صورتی.

q-80

گجت کوچک Echo Dot بیشتر شبیه یک توپ حاکی روی یخ است تا یک اسپیکر هوشمند. آمازون معتقد است در حال حاضر بیشتر کاربران دستیارهای صوتی تمایل دارند که این ابزارها را به دیگر اسپیکرها متصل کنند. به همین منظور آنها یک پورت خروجی صدا را به Echo Dot افزوده و اسپیکرهای پخش موسیقی را آن حذف کرده اند. گرچه هنوز یک اسپیکر معمولی کوچک برای پخش فیدبک های صوتی Alexa و اطلاع رسانی ها وجود دارد.

علی رغم جثه کوچک، Echo Dot هیچ تفاوتی از لحاظ سایر کارایی ها با مدل ها قبلی ندارد. از جمله آرایش هفتایی میکروفن ها، اسکرول تنظیم بلندی صدا و دکمه های فعال سازی و بی صدا کردن. این دستیار صوتی هوشمند همچنین با تمام ابزارهای سوم شخص پشتیبانی شده توسط Alexa، از جمله ترموستات Nest، نیز به خوبی کار می کند.

همانطور که در بالا گفتیم، محصول تازه دیگر اسپیکر هوشمند بی سیم Amazon Tap است که همانند دیگر همرده های خود از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می کند. البته برای ارتباط با Alexa شما می بایست دکمه دریافت دستور صوتی را بفشارید.

0303-amazon-32-1

به واسطه پشتیبانی از چنین قابلیت هایی، Amazon Tap می تواند بدون نیاز به سینک شدن با یک اسمارت فون، به طور مستقیم از طریق شبکه وای فای به حساب Spotify شما متصل شده و به پخش موسیقی آنلاین بپردازد.

شما نباید به هیچ وجه در خصوص کیفیت صدای خروجی این اسپیکر هوشمند نگران باشید، چرا که به لطف یک جفت بلندگوی مجهز به تکنولوژی دالبی، شما در هر مکان و هر شرایطی بهترین تجربه شنیدن موسیقی را در اختیار خواهید داشت.

این گجت با هر بار شارژ می تواند تا ۹ ساعت به طور مداوم به پخش موسیقی بپردازد و سه هفته در حال آماده به کار باقی بماند. این اسپیکر از داک شارژی کوچک و سبک برخوردار است و دکمه های کنترل پخش موسیقی آن هم با چینشی مناسب در بالای آن تعبیه شده اند.

اسپیکر هوشمند Amazon Tap از امروز و با قیمت ۱۳۰ دلار قابل سفارش است. گجت کوچکتر Echo Dot نیز ۹۹ دلار قیمت گذاری شده، اما خرید آن تنها از طریق دستیار صوتی Alexa میسر است. بنابراین شما تنها می توانید آن را از طریق گجت Echo و یا تلویزیون هوشمند Fire TV خریداری کنید.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از این محصولات تازه را تماشا کنید.

0303-amazon-30-1 0303-amazon-31-1 0303-amazon-14-1 0303-amazon-13-1 0303-amazon-12-1 0303-amazon-6-1 0303-amazon-5-1 0303-amazon-4-1 0303-amazon-3-1 0303_amazon-15

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • کاوه
    کاوه | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    اکو دات برای همه کاربران عضو سرویس های Prime قابل خرید هست نه دارندگان اکو !
    چرا باید اکو دات بخرن وقتی اکو دارن که قابلیتهای بیشتری داره؟

    • reza_zarchi
      reza_zarchi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

      آره واقعاً. این برای منم سوال بود :/

مطالب پیشنهادی