ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 9.3.2 را منتشر کرد

تفاوتی نمی کند اگر چند سالی است که دارای یک آیفون یا آیپد هستید یا یکی از این گجت ها را به تازگی تهیه کرده اید؛ در هر صورت امروز اپل نسخه 9.3.2 از پلتفرم ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

تفاوتی نمی کند اگر چند سالی است که دارای یک آیفون یا آیپد هستید یا یکی از این گجت ها را به تازگی تهیه کرده اید؛ در هر صورت امروز اپل نسخه 9.3.2 از پلتفرم iOS را برای ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل عرضه کرده و اکنون کاربران دستگاه های یاد شده می توانند به راحتی آن را دریافت نموده و از آن بهره گیرند.

برای این بروز رسانی نیازی به اتصال موبایل یا تبلت خود به رایانه ندارید و به سادگی با مراجعه به منوی تنظیمات، قادر هستید آن را به شکل OTA (دریافت به شکل مستقیم و بی سیم از طریق اینترنت) نصب کنید. البته راه دشوارتری هم وجود دارد که استفاده از iTunes در کامپیوتر شخصی است.

IMG_2106

در این بروز رسانی جزیی، اپل تصمیم گرفته تا بیشتر مشکلاتی که کاربران در هفته های اخیر گزارش داده بودند را حل کند. برای مثال، اگر خاطرتان باشد چند وقت پیش خبر رسید که آیفون SE کارکرد مناسبی جهت هماهنگ شدن با ابزارهای بلوتوثی ندارد. این بروز رسانی، مشکل یاد شده را حل می کند و سایر موارد مرتبط با این آپدیت نیز در همین حد هستند.

اما در هر حال، همواره توصیه می شود که کاربران به دلایل امنیتی، از آخرین نسخه پلتفرم های نرم افزاری استفاده کنند. در این میان باید خاطر نشان کرد که iOS 9.3.2 به کاربران آیفون و آیپد اجازه می دهد تا حالت مصرف بهینه باتری (Low Power Mode) و شیفت شب (Night Shift) را به صورت همزمان فعال داشته باشند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    سیستم عاملی سریع ولی به شدت محدود و بسته. بعد از ارائه ی نسخه ی 9 هم باگ های زیادی تو نرم افزارها پیدا شده. یه کدک تصویری درست نداره. کلا ویدیو های تلگرام نمیتونه پخش کنه.جالبه که خود ادمم نمیتونه کدک نصب کنه. از تو اپ خود دوربین نمیشه زرولوشن تنظیم کرد. باید بری تنظیمات سیستم. واسه روشن کردن دیتای گوشی شرتکات نداره باید بری تنظیمات گوشی. کی میخواد این سیاستای مزخرفشو کنار بزاره این اپل

  • سید مهدی
    سید مهدی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

    اول متن قشنگ داره اپل مثل هیچ سیستم عاملی نیست توی ارائه آپدیت.....
    مایروسافت که .....

    • سید مهدی
      سید مهدی | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

      اول متن قشنگ داره میگه اپل مثل هیچ سیستم عاملی نیست توی ارائه آپدیت...
      مایکروسافت که....

      • m e t i
        m e t i | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

        ماکروسافت فعلا که فاجعه اس

        یک سال و نیم طول کشید ویندوز 10 بده
        ? اونم ی سری گوشیارو ساپورت نکرد?

مطالب پیشنهادی