ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Poco
موبایل

وب‌سایت رسمی پوکو ۱۱ دی‌ماه برای همیشه تعطیل می‌شود

تمام فعالیت‌های آنلاین برند پوکو به وب‌سایت شیائومی منتقل می‌شود.

حمید گنجی
نوشته شده توسط حمید گنجی | ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰

پوکو، به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی، اعلام کرده ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) وب‌سایتش را از دسترس خارج می‌کند. همچنین تمام زیردامنه‌های این سایت نیز از دسترس خارج می‌شوند. محصولات و خدمات این برند به وب‌سایت شیائومی منتقل خواهد شد.

شیائومی درحال‌حاضر برخی محصولات ارزان‌قیمت خود را تحت برندهای پوکو و ردمی روانه بازار می‌کند. این برندها در بازارهای بین‌المللی و بازار کشورهای درحال‌توسعه توانسته‌اند به فروش خوبی نیز دست یابند. شیائومی همیشه روی جداسازی برند اصلی خود با برندهای زیرمجموعه تأکید کرده است اما به نظر می‌رسد سیاست‌های این شرکت درحال تغییر است. هدف شیائومی از اجرای چنین سیاستی ساده‌سازی فعالیت‌های خود بر بستر آنلاین است.

پوکو فعالیتش را روی وب‌سایت رسمی شیائومی ادامه می‌دهد

به گزارش گیزموچاینا، ۱۱ دی وب‌سایت برند پوکو با آدرس po.co از دسترس خارج خواهد شد و ادامه فعالیت‌های آنلاین این برند در وب‌سایت رسمی شیائومی از سر گرفته می‌شود. همچنین تمام فعالیت‌های پشتیبانی مشتریان، عرضه محصولات جدید و سایر خدمات به وب‌سایت شیائومی به آدرس mi.com/global منتقل می‌شود.

فرایند انتقال فعالیت‌های وب‌سایت پوکو به شیائومی از ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) آغاز می‌شود و ۱۱ دی به پایان می‌رسد. بعدازآن، مشتریان نمی‌توانند از وب‌سایت پوکو خریدی انجام دهند.

البته برنامه‌های وفاداری پوکو تحت‌تأثیر این انتقال قرار نمی‌گیرند. امتیازات Poco و امتیازات وفاداری همچنان روی وب‌سایت شیائومی در دسترس خواهند بود. همچنین کوپن‌های موجود نیز ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) مجدداً به مشتریان عرضه می‌شود.

علاوه‌بر‌این، سایر موارد همچون سفارش‌های گذشته، اطلاعات ردیابی و حتی نظرات کاربران از وب‌سایت پوکو به پلتفرم شیائومی منتقل می‌شوند. نیازی نیست کاربران هیچ کاری بکنند و تمام این کارها خودکار انجام خواهد شد.

۳۱ دسامبر، بعد از تعطیلی وب‌سایت رسمی پوکو کاربرانی که به آدرس این سایت مراجعه کنند، به‌صورت خودکار به وب‌سایت شیائومی منتقل می‌شوند. البته لازم به ذکر است اپلیکیشن Poco Store بخشی از این انتقال و ادامه حیات نخواهد بود و بعد از تعطیلی وب‌سایت، این اپلیکیشن از دسترس کاربران خارج می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی