ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Casio Moflin robotic pet
گجت ها

ربات کاسیو Moflin به بازار می‌آید؛ حیوان خانگی پشمالو و بااحساس [تماشا کنید]

حیوان خانگی بعدی شما ممکن است یک ربات باشد.

حمید گنجی
نوشته شده توسط حمید گنجی | ۲۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۸:۰۰

کاسیو که برندی شناخته‌شده صنعت ساعت‌سازی است، می‌خواهد حیوان خانگی رباتیک با نام Moflin را به بازار عرضه کند. این ربات پشمالو که شبیه به همستر است، هم‌اکنون با قیمت ۳۹۸ دلار برای پیش‌سفارش در دسترس است.

به گزارش ورج، برخلاف سگ روباتیک سونی Aibo که می‌تواند شما را دنبال کند، این حیوان خانگی رباتیک کاسیو برای درآغوش‌گرفتن طراحی شده است. همچنین کاسیو ادعا می‌کند Moflin می‌تواند به‌مرور اطلاعات بیشتری درمورد صاحب خود یاد بگیرد و تلاش می‌کند از طریق صداها و حرکات منحصربه‌فرد خود پیوندی شبیه‌سازی‌شده را با آن‌ها ایجاد کند.

ربات پشمالوی کاسیو برای آرامش‌دادن به افراد طراحی شده است

Casio Moflin

این حیوان خانگی رباتیک نتیجه همکاری کاسیو با شرکتی ژاپنی به نام Vanguard Industries است. مشتریان هم‌اکنون می‌توانند این محصول را با قیمت ۳۹۸ دلار از سایت کاسیو سفارش بدهند. عرضه رسمی نیز از ۷ نوامبر (۱۷ آبان) آغاز می‌شود. کاسیو همچنین سرویس خدمات پس از فروشی با نام Club Moflin به راه‌ انداخته که هزینه اشتراک سالیانه آن ۴۴ دلار است و شامل برخی خدمات تعمیراتی یا تعویض کامل خز حیوان خانگی رباتیک این شرکت می‌شود.

این نکته‌ قابل‌توجه است که حیوان خانگی رباتیک کاسیو اغلب با هدف آرامش‌دادن به افراد و بالابردن سلامت روان آن‌ها طراحی شده است. همچنین این ربات می‌تواند برای کسانی که به حیوانات خانگی علاقه‌مندند اما نمی‌توانند از آن‌ها مراقبت کنند، گزینه بسیار مناسبی باشد. هنگامی که شما Moflin را بغل می‌کنید، این ربات با برخی حرکات سر و بدن سعی دارد حس درآغوش‌گرفتن حیوان خانگی واقعی را به شما منتقل کند. همچنین Moflin به برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است.

Casio Moflin

به‌علاوه‌، ربات Moflin قرار است از طریق صدا و نحوه برخورد، شخصی را که بیشترین تعامل را با آن دارد، تشخیص بدهد و با برخی صداها و حرکات منحصربه‌فرد به او پاسخ دهد تا پیوندی نزدیک را شبیه‌سازی کند.

کاسیو سعی کرده این ربات را تاحدامکان شبیه به حیوان خانگی واقعی بسازد؛ برای مثال، به‌جای استفاده از کابل USB برای شارژ، تخت کوچکی برای ربات Moflin در نظر گرفته تا آن را شارژ کند. این ربات با یک‌ بار شارژ کامل می‌تواند حدود ۵ ساعت فعالیت کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی