ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 15 پرو
موبایل

شیائومی 15 پرو برای اولین‌ بار در دست مدیر این شرکت دیده شد

احتمالاً فاصله زیادی با معرفی پرچم‌داران بعدی شیائومی نداریم.

حمیدرضا علیا
نوشته شده توسط حمیدرضا علیا | ۲۲ مهر ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۰

وقتی صحبت از پرچم‌داران آینده شیائومی می‌شود، این شرکت تمام تلاشش را می‌کند از افشای اطلاعات این گوشی‌ها جلوگیری کند. اما ظاهراً تصویری از پشت شیائومی 15 پرو در فضای مجازی لو رفته که شبیه رندرهای افشاشده از این گوشی است.

به گزارش گیزموچاینا، در این تصویر، گوشی شیائومی 15 پرو در دست «وانگ شیائویان»، معاون شیائومی، قرار دارد. پنل پشتی آن یک ماژول دوربین دارد که فلاش خارج از آن قرار دارد. طبق رندری که قبلاً از این گوشی منتشر شده بود، می‌توان حدس زد این دستگاه همان شیائومی 15 پرو باشد.

در این تصویر، رنگ گوشی مشکی است اما انتظار می‌رود در رنگ‌بندی سفید و نقره‌ای نیز عرضه شود. در ماژول دوربین ممکن است از متریال بهتری، مثل سرامیک، استفاده کند.

انتظار می‌رود Xiaomi 15 Pro صفحه‌نمایش 6.78 اینچی بزرگ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز داشته باشد. قدرت این دستگاه می‌تواند از طریق چیپست آینده اسنپدراگون 8 الیت (یا همان 8 نسل 4) تأمین شود که احتمالاً 16 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

از نظر دوربین، انتظار داریم یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر از f/1.4 تا f/2.5، همراه یک لنز 50 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 120 میلی‌متری در این گوشی وجود داشته باشد.

دیگر مشخصات احتمالی شیائومی 15 پرو

شایعه شده این گوشی از یک باتری بزرگ 6 هزار میلی‌آمپر‌ساعتی استفاده می‌کند که شارژ بی‌سیم 80 واتی و شارژ سیمی 90 واتی از آن پشتیبانی می‌کنند.

این گمانه‌زنی‌ها هنوز رسماً تأیید نشده است اما شایعات نشان می‌دهد شیائومی قبل از معرفی این دستگاه، ممکن است منتظر رونمایی رسمی کوالکام از اسنپدراگون 8 الیت بماند. شیائومی 15 پرو احتمالاً ابتدا فقط در چین عرضه می‌شود و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری، وارد بازارهای جهانی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی