ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت آماده عرضه اپلیکیشن های فراگیر برای اکس باکس است

تابستان پیش رو، موعد رونمایی از برنامه های مایکروسافت برای اپلیکیشن های فراگیر اکس باکس وان خواهد بود. در حالی که این غول نرم افزاری، صحبتی در ارتباط با زمان بندی عرضه اپلیکیشن های مذکور ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

تابستان پیش رو، موعد رونمایی از برنامه های مایکروسافت برای اپلیکیشن های فراگیر اکس باکس وان خواهد بود. در حالی که این غول نرم افزاری، صحبتی در ارتباط با زمان بندی عرضه اپلیکیشن های مذکور به میان نیاورده، اما منابعی نزدیک به وبسایت The Verge در این رابطه اطلاعاتی داده اند.

مایکروسافت می خواهد تا انتهای سال جاری میلادی، تعداد اپ های فراگیر عرضه شده برای اکس باکس وان را افزایش دهد. ردموندی ها در تلاش اند تا کنفرانس Build که در ماه آوریل برگزار خواهد شد را به این مسئله اختصاص دهند.

در ادامه مطلب توضیحات بیشتری آمده، با دیجیاتو همراه باشید.

گفته شده که در ماه می، تغییراتی در زمینه کیت های توسعه ایجاد خواهد شد. از این پس، هر کنسول بازی 350 دلاری به تنهایی می تواند نقش یک کیت توسعه را بازی کند و این یک امتیاز مثبت برای اکس باکس وان به حساب می آید.

در حال حاضر، توسعه اپ های اکس باکس تحت نظر مایکروسافت و در تیم های محدودی جریان دارد اما برنامه جدیدی که ماه آوریل اعلام خواهد شد، راه را برای هر توسعه دهنده ای باز خواهد کرد. سازندگان اپلیکیشن حتی می توانند از جامعه دارندگان کنسول استفاده کرده تا متوجه بازخورد محصول خود در مرحله بتا شوند.

همچنین، از این به بعد، اپلیکیشن ها می توانند در پس زمینه حضور داشته باشند که چنین قابلیتی به برنامه های پخش موزیک این اجازه را خواهد داد تا حین انجام بازی، گیمر بتواند به موزیک مورد علاقه اش گوش دهد.

xbox-one-sensor

البته، جایگاه کینکت در این مورد هنوز هم جای سوال دارد. مایکروسافت اخیرا به توسعه دهندگان بازی برای اکس باکس وان اجازه دسترسی به کینکت را داده اما بسیاری از آن ها گزارش کرده اند که کارایی آن ناامید کننده بوده. مشخص نیست برنامه مایکروسافت برای پشتیبانی کینکت توسط اپ های فراگیر چیست.

اپ های موجود روی کنسول همچنان قابل استفاده خواهند بود اما مایکروسافت قصد دارد در ماه نوامبر تمام و کمال به سمت اپ های فراگیر برود. بدین معنی که از نوامبر 2015 به بعد، تمامی توسعه دهندگان می توانند اپلیکیشن های خود را برای کنسول منتشر کنند.

احتمالا، ویندوز 10 در ماه نوامبر به اکس باکس وان بیاید تا پشتیبانی از اپ های نام برده امکان پذیر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی