ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ماوس و کیبورد مخصوص برای پلی استیشن 4 در راه است

پی سی گیمرها یک دلیل بسیار منطقی و انکار نشدنی برای تحقیر کنسول گیمرها دارند و آن هم چیزی نیست جز تنوع بیشتر کنترلرها روی پی سی. اگر با کامپیوتر بازی کنید، می توانید هر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

پی سی گیمرها یک دلیل بسیار منطقی و انکار نشدنی برای تحقیر کنسول گیمرها دارند و آن هم چیزی نیست جز تنوع بیشتر کنترلرها روی پی سی. اگر با کامپیوتر بازی کنید، می توانید هر مدل کنترلری که می خواهید داشته باشید، از ماوس و کیبورد گرفته تا حتی کنترلرهای کنسول هایی چون پلی استیشن 4 و اکس باکس وان.

اما شرکت Hori در حال پر کردن این خلا برای دارندگان کنسول پلی استیشن 4 است و اگر اکس باکس وان دارید باید بدانید که احتمالا این قابلیت به زودی برای شما فراهم می شود.

آمازون ژاپن و انگلستان اخیرا محصولی با نام Tactical Assault Commander را برای پلی استیشن 4 در فروشگاه خود قرار داده اند. در واقع، Tactical Assault Commander یک ست ماوس و کیبورد با ویژگی های منحصر به فرد است. برای مثال در قسمت پشتی کیبورد، تاچ پد مخصوصی قرار داده شده که شبیه ساز تاچ پد کنترلر دوال شاک 4 است.

کنترلر جدید شرکت Hori، از پلی استیشن 3 نیز پشتیبانی به عمل می آورد و 14904 ین (تقریبا 120 دلار، 86.35 پوند) قیمت گذاری شده است. 30 نوامبر، زمانی است که می توانید این محصول را خریداری کنید.

در ادامه می توانید تصاویر آن را مشاهده نمایید.

616TJ-cIkBL._SL1500_

51DOWU3FW1L._SL1000_

61E-Ua0oKTL._SL1500_

61K0m9oeXGL._SL1500_

61L84xFgtaL._SL1500_

61zVU9HuATL._SL1500_

614kf1T-QDL._SL1500_

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • معین
    معین | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    به خاطر خدای جنگم که شده ps4 بهتره.ایکس باکس وان از رم ddr3 استفاده کرده ولی ps4 از رم gddr5 استفاده کرده که سرعت بالاتری داره نتیجه میگیریم ps4 سروره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی