ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Blue Charm Metal از میزو رسماً معرفی شد؛ موبایلی فلزی مجهز به پلتفرم YunOS

طی سال جاری و تا به اکنون شرکت میزو از ۵ تلفن هوشمند پرده برداشته که آخرین آنها اسمارت فون Pro 5 بوده است. موبایل مذکور پرچمدار این کمپانی محسوب شده و ماه پیش در کشور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مهر ۱۳۹۴ | ۱۴:۱۵

طی سال جاری و تا به اکنون شرکت میزو از ۵ تلفن هوشمند پرده برداشته که آخرین آنها اسمارت فون Pro 5 بوده است. موبایل مذکور پرچمدار این کمپانی محسوب شده و ماه پیش در کشور چین از آن رونمایی به عمل آمد.

کمی پیش نیز میزو شروع به انتشار تیزرهایی کرد که در آنها ذکر می شد قصد دارد در ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهر ماه، که دقیقاً امروز می شود، دیوایسی تازه را معرفی نماید. اندکی بعد از این اتفاق هم تصاویری راهی اینترنت شدند که در آنها دستگاهی مشابه اسمارت فون M2 Note با بدنه ای فلزی وجود داشت و از سیستم عامل YunOS بهره می برد و البته در نهایت اکنون مشخص گشته که این عکس ها صحت داشته اند، زیرا تلفن هوشمند Blue Charm Metal رسماً رونمایی شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسمارت فون جدید میزو همانطور که در بالا نیز ذکر شد بدنه ای فلزی دارد و اگر بخواهیم دقیق تر به آن بپردازیم باید بگوییم جنس این بدنه از آلومینیوم است. البته شما با آلومینیوم معمولی سر و کار نخواهید داشت زیرا میزو خاطر نشان کرده که برای رسیدن به آلیاژی مستحکم علاوه بر آلومینیوم از کبالت، تیتانیوم و چندین فلز نایاب دیگر هم استفاده نموده و در نتیجه قادر شده موبایلی سبک تر و با دوام تر را بسازد.

تنوع رنگی دیوایس نیز قابل توجه است و شرکت تولید کننده بنا دارد آن را در رنگ های خاکستری، سفید، طلایی، صورتی و آبی به دست کاربرانش برساند. در مورد مشخصه های فنی نیز باید یادآور شویم که Blue Charm Metal به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p تجهیز شده که دارای شیشه ۲.۵D نیز هست و از دیگر ویژگی های مهم آن می توان به ۲ گیگابایت حافظه ی رم LPDDR3 و شانزده یا ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی (از نوع eMMC 5.0 و قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD) اشاره کرد.

آخرین دستاورد میزو قدرت خودش را از چیپست ۶۴ بیتی Helio X10 MT6795 می گیرد و بر همین اساس توانسته در بنچ مارک AnTuTu به امتیاز ۵۱.۰۰۰ دست پیدا کند. در پشت بدنه هم شاهد حضور دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی و دارای فوکوس فازی و گشودگی دهانه لنز f/2.2 هستیم که فلش LED دو گانه و دو رنگ نیز از دیگر خواص آن به حساب می آیند و بخش جلویی نیز میزبان دوربینی ۵ مگاپیکسلی است.

Blue Charm Metal به شکل پیش فرض سیستم عامل YunOS توسعه یافته توسط شرکت علی بابا را اجرا می کند و ضمن پشتیبانی از فناوری ارتباطی 4G LTE از باتری ۳۱۴۰ میلی آمپر ساعتی نیز برخوردار بوده و دکمه ی فیزیکی هوم آن که نام mTouch را به خود اختصاص داده نقش حسگر اثر انگشت را هم ایفا می نماید.

شایان ذکر است که نسخه ۱۶ گیگابایتی از موبایل مورد اشاره در بالا با قیمتی معادل ۱۷۳ دلار و نمونه ۳۲ گیگابایتی آن نیز با هزینه ای برابر با ۲۰۵ دلار از دوم نوامبر به دست کاربران خواهند رسید و ظاهراً میزو مطابق معمول برنامه ای برای عرضه محصول جدیدش در خارج از کشور چین ندارد.

Meizu-Blue-Charm-Metal_2

Meizu-Blue-Charm-Metal_3

Meizu-Blue-Charm-Metal_4

Meizu-Blue-Charm-Metal_5

Meizu-Blue-Charm-Metal_6

 

Meizu-Blue-Charm-Metal_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • شهاب
    شهاب | ۳ آبان ۱۳۹۴

    یا خدا با این امکانات و حسگر اثر انگشت از گلکسی J5 حدود 40 یورو ارزون تره...

    اگه با گوشی هاش کار نکرده بودم میگفتم آشغاله ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی