ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شارپ در شش ماه آینده به سوی زیان دهی پیش خواهد رفت

امروز کمپانی شارپ در یک بیانیه خبری که برای سهام داران خود ارسال نموده، خبر داده است که در شش ماه آینده، این اشخاص باید در انتظار زیان دهی شارپ به علت فروش اندک پنل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آبان ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

امروز کمپانی شارپ در یک بیانیه خبری که برای سهام داران خود ارسال نموده، خبر داده است که در شش ماه آینده، این اشخاص باید در انتظار زیان دهی شارپ به علت فروش اندک پنل های نمایشگر برای تلفن های همراه باشند.

این سازنده دستگاه و قطعه های الکتریکی اذعان داشته که سرمایه گذاران از سپتامبر سال جاری تا انتهای مارس سال ۲۰۱۶، نباید انتظار سودآوری این شرکت را داشته باشند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شارپ اذعان داشته که عدم سود آوری این شرکت از جایی ناشی گشته که سازندگان کمتری این روزها ترجیح می دهند از پنل های LCD در نمایشگر موبایل هایشان بهره گیرند.

کمپانی مورد اشاره باور دارد که تعداد کمپانی هایی که از این نوع پنل در محصولاتشان استفاده می کنند، کاهش داشته و تشدید رقابت در چنین بخشی، موجب کاهش بیشتر سود شارپ در این میان شده و به طور کلی برای دوره شش ماهه بعدی، سهام داران باید انتظار زیانی برابر با ۲۶ میلیارد ین، معادل ۲۱۵ میلیون دلار را داشته باشند.

به طور کلی نیز، این سازنده پیش بینی خود از درآمد یک سال آینده اش را به ۱۰ میلیارد ین کاهش داده است. لازم به ذکر است که مدیران ارشد بخش مالی همین شرکت پیش از این باور داشتند که می توانند به درآمدی برابر با ۸۰ میلیارد ین دست پیدا کنند.

شارپ در سال های اخیر به علت بحران اقتصادی و نوسانات بازار، با مشکلات بسیاری رو به رو شده بود. بر همین اساس مدیران این شرکت تصمیم گرفتند در سال ۲۰۱۳ تعداد زیادی از کارمندان را اخراج کرده و کارخانه ها را نیز برای در بر گرفته شدن تکنولوژی های تازه، باز سازی کنند اما به نظر می رسد که تمام این اقدامات برای بازگشت به سودآوری مستمر همانند سال های دور، کافی نبوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Moazez
    Moazez | ۵ آبان ۱۳۹۴

    شارپ هم باید با ژاپن دیسپلی ادغام بشه

  • عـــامـر
    عـــامـر | ۴ آبان ۱۳۹۴

    کم کم دارم پی میبرم که سامسونگ چقدر استانداردهارو تغییر داده خداییش
    کی فکرشو میکرد روزی مردم ازlcd زده بشن

    • Mr reza
      Mr reza | ۵ آبان ۱۳۹۴

      خیر کسی از lcd زده نشده. وجود ژاپن دیسپلی باعث شده فروش شارپ کم بشه وگرنه دنیا دست lcd هست هنوز. سامسونگ اگه استاندارد تغییر بده هست بیاد کیفیت amoledرو به lcd برسونه.

  • آریا
    آریا | ۴ آبان ۱۳۹۴

    باید بزنه تو کار آمولد

مطالب پیشنهادی