ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های P9000 و P9000 Lite از شرکت Elephone رسما معرفی شدند

کمپانی Elephone اخیراً و در طی یک کنفرانس خبری در چین از چهار دیوایس جدید خود پرده برداری نموده که شامل یک ساعت هوشمند و سه اسمارت فون بوده اند. بارزترین محصول معرفی شده در این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۲۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

کمپانی Elephone اخیراً و در طی یک کنفرانس خبری در چین از چهار دیوایس جدید خود پرده برداری نموده که شامل یک ساعت هوشمند و سه اسمارت فون بوده اند. بارزترین محصول معرفی شده در این رویداد موبایل P9000 Edge بود که نخستین تلفن هوشمند این شرکت محسوب می گردد که صفحه نمایش آن بدون حاشیه ساخته شده. دو دستگاه دیگر نیز P9000  و P9000 Lite نام دارند که در این مطلب به اختصار برایتان معرفی خواهیم نمود.

در وهله اول باید بگوئیم نمایشگر محصولات یاد شده برخلاف نسخه Edge حاشیه دارند و طبق روال سنتی موبایل ها طراحی و ساخته شده اند اما خوشبختانه سخت افزار آنها بسیار قوی است. به طور مثال، باید گفت Elephone P9000 به چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی Helio P10 مجهز گشته و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p دارد.

از دیگر مشخصه های این اسمارت فون نیز می توان به 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی اشاره نمود که قابلیت شارژ سریع نیز در آن گنجانده شده که به واسطه آن در عرض 70 دقیقه می توان موبایل را از صفر تا 100 درصد شارژ کرد.

دوربین اصلی دستگاه 13 مگاپیکسلی است و به فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED تجهیز شده و همچنین نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب است. این محصول امکانات ویژه ای همانند پورت USB-C، حسگر تشخیص اثر انگشت، شبکه 4G LTE، شارژ بی سیم و NFC نیز در خود دارد که می تواند مورد توجه کاربران زیادی قرار بگیرد. همچنین با بدنه باریک و  8 میلی متری خود از دو سیم کارت نیز پشتیبانی می کند.

دومین موبایل، P9000 Lite نام دارد که از نظر طراحی به بردار بزرگ تر خود بسیار شبیه ساخته شده. از نظر امکانات هم باید گفت قلب تپنده این دیوایس نیز Helio P10 است و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین اصلی این دستگاه نیز 13 مگاپیکسلی است و دوربین دوم نسخه لایت، 5 مگاپیکسلی انتخاب گشته اما فناوری شارژ سریع، حسگر تشخیص اثر انگشت یا NFC ندارد. خوشبختانه پورت نوع C یو اس بی و نسخه 6.0 اندروید را در این مدل نیز شاهد هستیم.

در مورد زمان عرضه و قیمت این محصولات هنوز اطلاعاتی منتشر نگشته و باید منتظر ماند و دید این شرکت چینی دستگاه های مذکور را در چه تاریخی و با چه برچسب قیمتی راهی بازار خواهد کرد.

Elephone-P9000-family_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پوریا
    پوریا | ۲۷ دی ۱۳۹۴

    گوشی خوبی هست.ولی redmenote 3 pro بهتره

مطالب پیشنهادی