ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Halo 5: Guardians
تکنولوژی

‘هِیلو ۵: گاردینز’ رسما معرفی شد و پاییز ۲۰۱۵ به اکس باکس وان می آید

مایکروسافت و استودیو 343 Industries دقایقی پیش 'Halo 5: Guaridans' را رسما رونمایی کردند و تا E3 2014 طرفداران این بازی را معطل باقی نگذاشتند. 'هیلو ۵: گاردینز' نام پنجمین عنوان اصلی در سری هیلو است ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۷

مایکروسافت و استودیو 343 Industries دقایقی پیش 'Halo 5: Guaridans' را رسما رونمایی کردند و تا E3 2014 طرفداران این بازی را معطل باقی نگذاشتند. 'هیلو ۵: گاردینز' نام پنجمین عنوان اصلی در سری هیلو است که محبوبیتی گسترده در میان طرفداران کنسول مایکروسافت دارد و عنوان قرار است در پاییز 2015 برای کنسول اکس باکس وان منتشر شود.

بانی راس، مدیر استودیو 343 Intustries در مورد 'هیلو ۵ گاردینز' خیلی خلاصه می گوید: "این یک پروژه عظیم و هیجان انگیز است." و هیچ اطلاعات اضافه دیگری از این بازی به دست نمی دهد، اما اگر مشتاق هستید که تصاویری از این بازی تماشا کنید می توانید به کنفرانس رونمایی اکس باکس وان مراجعه کنید و تیزر کوتاهی که در این مراسم تحت عنوان "HALO" نمایش داده شد را ببینید.

در مورد داستان، اسلحه ها، بخش چند نفره و به طور کلی هر آنچه که فکرش را بکنید فعلا هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست اما با توجه به تیزری که ۲۱ می ۲۰۱۳ در مراسم رونمایی اکس باکس وان دیدیم، Master Chief قطعا نقش پر رنگی در این عنوان ایفا خواهد کرد.

معرفی رسمی بازی در این تاریخ نشان از هوشمندی مایکروسافت برای جلب توجه رسانه ها به سوی خودش را دارد تا E3 2014 دیگر جای صحبتی باقی نگذارد. بانی راس در مورد شایعاتی که پیرامون بازسازی نسخه دوم هیلو وجود دارد نیز اینگونه واکنشی غیر رسمی نشان داده: "در سال ۲۰۱۴، نبرد هیلو حقیقتا نمو پیدا خواهد کرد و سفر شما با هیلو در اکس باکس وان از این سال شروع خواهد شد."

اشاره به شروع سفر در سال ۲۰۱۴ قطعا نشان دهنده این است که اکس باکس وان میزبان یک هیلو در این سال خواهد بود. بنابراین حالا که می دانیم Halo 5 در سال ۲۰۱۵ منتشر می شود، پس شایعات Halo 2 Annieversary قدرت بیشتری پیدا خواهد کرد.

او در ادامه خطاب به طرفداران سری هیلو اینگونه می گوید: "ما کاملا مطمئنیم که طرفداران هیلو از نقشه های مخصوصی که در سر داریم فوق العاده شگفت زده خواهند شد."  مایکروسافت برنامه هایی که برای سری هیلو در سر دارد را در ۱۹ خرداد و کنفرانس E3 مطرح خواهد کرد و ما متوجه خواهیم شد که آیا امسال با بازسازی نسخه دوم طرف هستیم یا برنامه جذاب دیگری تدارک دیده شده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • shahin
    shahin | ۳۰ تیر ۱۳۹۳

    it's too late............

  • عبداله احمدی (galaxy)
    عبداله احمدی (galaxy) | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳

    بازی های انحصاریش ممکنه مشتریایه پی اس 4 رو به سمت خودش بکشه

  • سیاوش اسدی
    سیاوش اسدی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳

    Far cry 4 هم معرفی شده . تون خیلی عشقه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی