ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

چهار ویژگی جدیدی که سامسونگ به گلکسی نوت ۴ اضافه خواهد کرد

سامسونگ همواره محصولات خود را با حجم بسیار زیادی از قابلیت های رنگارنگ همراه می کند. قابلیت هایی که بعضا به هیچ وجه کاربردی نیستند و تنها حجمی از حافظه داخلی دستگاه را به خود ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ خرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۵۴

سامسونگ همواره محصولات خود را با حجم بسیار زیادی از قابلیت های رنگارنگ همراه می کند. قابلیت هایی که بعضا به هیچ وجه کاربردی نیستند و تنها حجمی از حافظه داخلی دستگاه را به خود اختصاص می دهند. کره ای ها در گلکسی اس ۵ نشان دادند که خود نیز متوجه این موضوع شده اند؛ آخرین کهکشانی قابلیت هایی کمتر و در عین حال مفید تر را به همراه داشت و ذهن کاربر را کمتر با ویژگی های به درد نخور درگیر می کرد.

اکنون سامسونگ در حال ساخت گلکسی نوت ۴ است و شایعات از همین حالا فضای اینترنت را پر کرده اند. یکی از منابع خبری وبلاگ SamMobile گزارش داده اند که نوت ۴ با چهار ویژگی جدید ارائه می شود که همگی آن ها می توانند برای کاربران مفید باشند. به گفته این منبع خبری ویژگی اول، Aqua Capture نام دارد. همانطور که در بررسی دیجیاتو خواندید، گلکسی اس ۵ با دارا بودن استاندارد IP58 در برابر آب مقاوم است و می تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری شناور شود. حال به نظر می رسد نوت ۴ هم از این استاندارد استفاده می کند و به لطف قابلیت Aqua Capture خواهد توانست در زیر آب به عکاسی نیز بپردازد.

گزینه دوم در لیست Swipe to launch Motion است. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد با کشیدن انگشت خود به لبه های نمایشگر، دستگاه ها را از حالت خواب درآورد و قفل آن را باز نماید (شبیه به کاری که HTC در One M8 کرده است). قابلیت بعدی Multi Network for Booster نامیده می شود که با استفاده از آن کاربر می تواند شبکه های Wi-Fi و LTE را با یکدیگر ادغام کند و در نتیجه با سرعت بیشتری به دانلود و یا مرور صفحات وب بپردازد. و در نهایت آخرین گزینه Smart Fingerprint است که پیش از این نیز در اس ۵ به کار گرفته شده بود، اما قرار است در نوت ۴ کیفیتی بسیار بهتر پیدا کند و نواقص کنونی را بر طرف نماید.

سری گلکسی نوت سامسونگ همواره با آن هیکل های غول آسا، از جمله بهترین محصولات ساخته شده توسط این شرکت بوده اند. سامسونگ [تاریخچه] همیشه بی نقص ترین قابلیت های خود را در این خانواده به کار می گیرد و آنطور که در بالا خواندید، این رویه در گلکسی نوت ۴ نیز ادامه پیدا خواهد کرد. به نظر شما آیا نوت ۴ شانسی را برای دیگر رقبا باقی می گذارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • محمد مهدی علیپور
    محمد مهدی علیپور | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    سلام
    من خودم از همه جور گوشیها استفاده کردم یعنی htc.sony.iphone. galaxy وLg
    و الآنم یه گلکسی نوت 3 و اس 4 دارم اما و تصمیم دارم یه گلکسی نوت 4 بخرم و خیلیم ازشون راضیم اما به نظر من گوشی های هوشمند جهان در سال 2014 باید به ترتیب زیر قرار بگیرند.
    1.LG G3
    2.SAMSUNG GALAXY note4
    3.SAMSUNG GALAXY S5
    4.HTC ONE M8
    5.SONY EXPRIA Z2
    6.IPHONE 6
    7.NOKIA LOMIA
    8.HOWAWIE

  • مارکوپولو
    مارکوپولو | ۳ مهر ۱۳۹۳

    Best for bests

  • HasanHasanPoor
    HasanHasanPoor | ۴ خرداد ۱۳۹۳

    با کارایی ترین گوشی جدا از سیستم عامل همین گلکسی نوت هستش
    من عاشق ویندوزفون هستم و الانم لومیا 1520 دارم جدای هر بحثی
    اینکه از گوگل و برنامه هاش نه اینکه خوشم نیاد بلکه اصلا راحت نیستم نمیام سمتش
    ولی قابلیت های گلکسی نوت بینظیرن
    ای کاش این قابلیتی بود که همه داشتند
    به امید روزی که یه گوشی مث نوت ولی ویندوزفونی بیادش که بشه با قلم و دست خط نوشت خیلی سریع

  • بهنام
    بهنام | ۳ خرداد ۱۳۹۳

    خدایش کار سامسونگ رو ببین قلم یه مدت بود انقد بد طراحی و غیر کاربردی بود ولی با یه طراحی خوب و کاربردی شدن دوباره داره به دوران اوجش برمی گرده من خودم بیشتر به خاطر قلم کاربردیش خریدمش

    • احسان
      احسان | ۳ خرداد ۱۳۹۳

      باهات کاملا موافقم. اطراف ما ابزارهای زیادی هستند که شاید بهشون توجه نمی کنیم ولی یه نفر با یه نوآوری و تغییر هوشمندانه ازش یه انقلاب تو فن آوری می سازه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی