ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2014

E3 2014 با نمایش مایکروسافت و اکس باکس وان شروع شد و حالا نوبت به الکترونیک آرتز رسیده. نمایش بازی های این کمپانی در این کنفرانس قطعا جذابی بالایی دارند. در ادامه مطلب با دیجیاتو ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ | ۲۳:۵۶

E3 2014 با نمایش مایکروسافت و اکس باکس وان شروع شد و حالا نوبت به الکترونیک آرتز رسیده. نمایش بازی های این کمپانی در این کنفرانس قطعا جذابی بالایی دارند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا به صورت زنده اخبار را در اختیارتان قرار دهیم.

Battlefront بهار 2015 اولین نمایش رسمی اش را خواهد داشت.

IMG_0006

Star Wars: Battlefront امسال هم دوباره به صورت نصفه و نیمه نمایش داده شد اما این بار یک تصویر از این بازی منتشر شد که با دیدن آن قطعا به استودیو DICE حق می دهید که حداقل تا یک سال آینده حرفی از این بازی نزنند.

e3ea_2145

باور بکنید یا نه، تصویر بالا بخشی از فیلم جدید استار وارز نیست. این تصویر دقیقا از داخل بازی عکس برداری شده و اگر نوابغ سوئدی DICE زورشان به کنسول های نسل هشتم برسد، بازی ای با چنین کیفیتی را در سال 2015 یا شاید 2016 تجربه کنیم (شاید 2017؟).

Dragon Age III: Inqusition نمایش داده شد

 IMG_0020

اما برویم به سراغ Dragon Age III: Inqusition که موزیک های آن در حال پخش شدن هستند. قطعا در ماه اکتبر و زمانی که Dragon Age عرضه شود باید روی این بازی حساب کنید. فعلا با یک High Dragon مبارزه کنید تا ببینیم دنیای اژدهاها دست چه کسی است.

IMG_0021

مسلما کار خیلی سختی خواهد بود اما اگر می خواهید تجربه متفاوتی داشته باشید بازی را متوقف کنید تا راه جدیدی به شما ارائه شود.

IMG_0022

وارد دوربین تاکتیکال که می شوید می توانید به شیوه ای متفاوت هر کدام از جنگجویانی که در اختیارتان قرار گرفته را در زمین نبرد کنترل کنید. توجه کنید که اینجا دیگر استراتژی هم اهمیت دارد و تنها با یک نبرد رو در رو نمی توان رقیب را پشت سر گذاشت.

Dragon Age III: Inqusition در تاریخ 7 اکتبر برای PC و کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر خواهد شد.

Mass Effect بعدی و چند طرح ساده

IMG_0027

مس افکت بعدی هنوز نامی ندارد و در طول این کنفرانس هم چیز زیادی از آن منتشر نشد به جز همین چند تصویر جزئی که طرح های بازی هستند. حتی یک تصویر از داخل بازی هم منتشر نشد که دل مان را به آن خوش کنیم اما همین تصاویر هم فوق العاده به نظر می رسند.

IMG_0029

شعبه مونترال بایوویر ساخت بازی را به عهده دارد در حالی که شعبه ادمونتون در حال ساخت یک بازی کاملا جدید است. سازندگان بازی می گویند به لطف قدرت بالای کنسول های جدید ما توانستیم چنین کاراکترهایی را خلق کنیم. پیشتر هیچ موقع نمی توانستیم چنین کاراکتر زنده ای را در بازی داشته باشیم.

سیمز 4 هم در کنفرانس حضور دارد

نسل بعد سیمزها در راه است. افرادی باهوش تر با شخصیت های واقعی. این بار کلی ویژگی متفاوت وجود دارد که تفاوت بین کاراکترها ایجاد می کند. بیشتر از هر زمان دیگری می توانید افراد متفاوت با ویژگی های فیزیکی و اخلاقی متفاوت خلق کنید.

IMG_0033

به گفته سازندگان بازی در سیمزهای قبلی شما بدن و ذهن کاراکترها را کنترل می کردید اما در سیمز 4 شما قلب و جان کاراکترتان را کنترل می کنید. شما خودتان مشخص می کنید که شخصیتی که ساختید چجور اخلاقی داشته باشد و ...

IMG_0044

در نهایت باید به شما وعده بدهیم که این بازی 2 سپتامبر امسال برای PC منتشر خواهد شد.

بخش ورزشی الکترونیک آرتز فرمانروایی می کند

IMG_0046

بروس لی بزرگ در UFC قابل بازی خواهد بود. البته این خبر قبلا اعلام شده بود اما دیدن آن به صورت زنده و در حال مبارزه شور و حال دیگری دارد.

IMG_0049

تصاویری که می بینید متعلق به نسخه های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 هستند. چنین گرافیکی اصلا روی کنسول های نسل بعد بعید نیست. جنگجویانی که می بینید با جزئیات بالایی رندر شده اند و در نسخه نهایی هم قرار است تعداد خیلی بیشتری جنگجو با چنین جزئیات فیزیکی ببینید.

IMG_0054

17 ژوئن 2014 می توانید به دنیای UFC سفر کنید و اگر همین الان اقدام کنید و بازی را برای کنسول های تان پیش خرید کنید می توانید بروس لی را هم در کنار باقی جنگجویان خود داشته باشید. یک امتیاز عالی برای یک پیش خرید کاملا منطقی.

بازی ورزشی بعدی که نمایش داده می شود NHL15 است.

IMG_0057

نسل جدید هاکی که فاکتورهای زیادی غیر از مهارت های فیزیکی در آن اهمیت پیدا کرده. باز هم تاکید می کنیم که تصاویر واقعی هستند اما مشخص نیست که چرا الکترونیک آرتز انقدر تیزر این بازی های ورزشی را احساسی تدارک دیده. اگر تنها به صدای آن گوش کنید احتمالا فکر می کنید با یک بازی جنگی طرف هستید و فرمانده در حال انرژی دادن به سربازانش است.

IMG_0060

PGA Tour، مدن ان اف ال 15 و فیفا 15 دیگر بازی های ورزشی الکترونیک آرتز هستند که به ترتیب با فواصلی از یکدیگر نمایش داده شدند.

IMG_0098

همچنان احساسات در نمایش موج می زند. اما فیفا 15 با این گرافیک حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی صرف معرفی فیفا 15 نشد، ویژگی های جدیدی هم از این نسخه چندان معرفی نشد. در روزهای آینده فیفا 15 قطعا خبرساز خواهد بود.

IMG_0104

 بازی جدید Criterion Games

این بازی جدید نه نامی دارد و نه تاریخ عرضه ای. تنها می دانیم که این استودیو در حال ساخت یک بازی متفاوت است.

IMG_0068 (1)

مشخص نیست که کرایتریون قصد ساخت چه چیزی را دارد دقیقا. از اسنوموبیل گرفته تا هلی کوپتر و انواع و اقسام وسایل نقلیه.

IMG_0066

پاتریک سادرلند از الکترونیک آرتز صادقانه می گوید: "بگذارید راستش را بگویم. این ها تصاویر اولیه هستند". جالب اینجاست که همه چیز از دید اول شخص دنبال می شود.

Dawngate و پا در کفش بزرگان گذاشتن

IMG_0083

داون گیت یک بازی در سبک MOBA است. همانند دوتا 2 و لیگ آو لجندز و خیلی دیگر از بازی ها که در آن استراتژی های جدید اهمیت بالایی دارد.

IMG_0085

نه اطلاعات کافی و نه تاریخ عرضه ای. تنها چیزی که فهمیدیم این بود که این بازی توسط MOBA بازهای حرفه ای برای PC ساخته شده و البته با سیستم های ضعیف هم قابل اجراست. باید منتظر بمانیم تا بازی در غرفه EA قابل بازی باشد.

DICE و باز هم نمایشی ناقص از Mirror's Edge

IMG_0089

1-2 تصویر جدید از Mirror's Edge لزوما آن وعده های پیشین نیستند. الکترونیک آرتز هر سال در رقابتی تنگاتنگ با خود برنده جایزه بدترین کنفرانس سال می شود. تقریبا به جز بخش ورزشی، تکلیف هیچ بازی دیگری مشخص نبود. EA به درجه ای از جسارت رسیده که یک بازی که حتی نمی داند نام آن چیست را معرفی می کند. کانسپت های مس افکت و باقی بازی ها به کنار.

IMG_0090

بحث اینجاست که اگر قرار نیست چیز جدیدی نمایش داده شود چرا دوباره همان چیزی که سال قبل نمایش داده شد دوباره در لباسی متفاوت نشان داده شود؟ شاید فرصت آن بود که اندکی از گیم پلی بازی را ببینیم. EA تقریبا هیچ حرفی برای گفتن نداشت تا اینکه ...

بتلفیلد: هاردلاین فوق العاده به نظر می رسد

IMG_0108

اگر الکترونیک آرتز کل یک ساعت زمان کنفرانس را صرف نمایش بخش چند نفره بلتفیلد: هاردلاین می کرد شاید نمایش به قدری جذاب می بود که می توانستید از دل آن داستان ها برای دیگران تعریف کنید. در پستی جداگانه بتلفیلد هاردلاین را به همراه تریلر و تصاویر بیشتر برای تان توصیف می کنیم.

IMG_0121

ماشین، موتور، آسمان خراش و ... همه دور هم جمع شدند تا حداقل تماشا کردن هاردلاین جذابیت بالایی داشته باشد. نسخه بتای بازی از هم اکنون روی PC و پلی استیشن 4 در دسترس است. بتلفیلد: هاردلاین اواخر امسال برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • Mohammad.M.Sh
    Mohammad.M.Sh | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    EA همیشه کارش درسته ....
    بیشتر از همه منتظر این سه تام فیفا 15 و بتل و سیمز
    امیدوارم بتل مثله نسخه ی چهارمش بترکونه

  • Ahmad
    Ahmad | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    پس نيدفور اسپيد چي شد؟!؟!؟!!؟!؟

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    خدا قوت محسن جان ، واقعا ممنونم که اخبار رو کاملا پوشش میدین ، خیلی نگران بودم که عقب بیوفتم چندوقته سرعتم اومده پایین نتونستم بصورت آنلاین پیگیر باشم ولی این سایت باعث شد این هیجان و اشتیاقم رو کنترل کنم و از اخبار لحظه به لحظه آگاه باشم ، با تشکر از شما و اطلاع رسانی لحظه به لحظه اتون

  • zoroastrian
    zoroastrian | ۲۰ خرداد ۱۳۹۳

    کنفرانس عالیه . مخصوصا بتلفیلد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی