گوگل خرید نیم میلیارد دلاری شرکت ماهواره ای Skybox را اعلام کرد
ساعاتی قبل گوگل اعلام کرد که توافقنامه خرید شرکت Skybox به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار (نقد) را به امضا رسانده و این خرید جدید قرار است برای دقیق سازی سرویس نقشه گوگل با داده های ...
ساعاتی قبل گوگل اعلام کرد که توافقنامه خرید شرکت Skybox به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار (نقد) را به امضا رسانده و این خرید جدید قرار است برای دقیق سازی سرویس نقشه گوگل با داده های جدید تصویری استفاده شود. اما این تنها کاربرد تکنولوژی های تصاحب شده نخواهد بود.
قرار است گوگل از تیم و تکنولوژی اسکای باکس برای بهبود دسترسی جهانی به اینترنت و همین طور پیش بینی بلایای طبیعی استفاده کند. مقولاتی که گوگل می گوید مدت ها است به آنها توجه ویژه نشان داده.
حالا دیگر شک کمتری در برنامه های سری گوگل برای ارائه سرویس اینترنت ماهواره ای وجود دارد. البته در موفقیت نهایی آن هم تردید هست. باید دید تمام تلاش های گوگل برای گسترش اینترنت به چهارگونه جهان چگونه پیش خواهد رفت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
توجه داشته باشین که روسای گوگل امسال در کنفرانس بیلدربرگ حضورداشتن، کنفرانسی که سرنوشت یک سال آینده ی دنیا تو اون برنامه ریزی میشه، وبلافاصله گوگل خبرهای اجرای دسترسی به اینترنت در مناطقی که دسترسی ندارن و اعلام کرد
اونوقت اگه اینترنت جهانی راه بندازه ما چجور باید این اینترنتو دریافت کنیم؟ با سیم کارت ایرانسل؟ با سیم وصل کنیم به ماهواره؟
آقای دادگستر آدرس RSS ـتون هیتلره. لطفا یه کاریش بکنید حیلیا ترجیح میدن از روی فیدخوان خبرهاتون رو دنبال کنن و این مهم الان بدون فیل شکن میسر نیست.
آقا نیما شب عالی متعالی شرکت Skybox کارش چیه دقیقا؟
خدایا این اینترنتو به ایرانم برسون ، نزار پارازیتم روش بندازن
آمین
در مورد دریافت کننده های زمینی چیزی نگفتن تا حالا؟ این اینترنت بالونی انجام شده و بعضی نقاط بهره برداری کردن چجوریاست اطلاعاتش درز نکرده؟
نمیدونم الان باید از قدرت فوق العاده زیاد گوگل بترسم یا نه.... شایدم نه و خدمات بسیار عالیتری ارائه کنه.... شایدم باید از قیم های خودمون بترسم که ما رو محروم کنند از این خدمات..... مثلا گوگل اینترنت 100 m bs مجانی بده و اینجا بگن این نت جیززه....
بقول لری پیج : اگر مشغول کارهای دیوانه وار نیستید پس مشغول کارهای اشتباه هستید .. :) یادش بخیر آقای دادگستر این مصاحبه لری پیج و با وایرد تو نارنجی گذاشته بود :)
----------------------
نویسندگان محترم دیجیاتو ، اولین تیزر تبلیغاتی OS X Yosemite اپل رو کانال یوتیوبش اومد لطفا پوشش بدید ، اینم لینکش : https://www.youtube.com/watch?v=NQ7kqwbqeiI
خدا = گوگل D:
دستش درد نکنه :) ابشالا زودتر این طرح عملی بشه...