ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

آیمکس با این دوربین فیلمبرداری 4K می خواهد عشق به فیلم های ۳ بعدی را زنده کند

صنعت ویدیوی ۳ بعدی در حال نزول نیست ولی مدت ها است که یک جهش کیفی چشمگیر به خود ندیده. اینجا است که شرکت آیمکس (IMAX) وارد می شود. شرکتی که به خاطر سینماهای پرده عریضش ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۹

صنعت ویدیوی ۳ بعدی در حال نزول نیست ولی مدت ها است که یک جهش کیفی چشمگیر به خود ندیده. اینجا است که شرکت آیمکس (IMAX) وارد می شود. شرکتی که به خاطر سینماهای پرده عریضش مشهور شده و چندی است می خواهد با دوربین 4K جدید خود، فرصتی برای خیره کردن چشم ها به تصاویر ۳ بعدی پیدا کند.

آیمکس می گوید دوربین جدیدش کاملا یکپارچه است و نیازی به لنز جدا و تقسیم کننده نور ندارد. در نتیجه ضمن کوچک بودن، نسبت تصویر رویایی ۱.۹:۱ را هم ارائه می کند. سبک و کوچک بودن دوربین باعث شده در مقابل رقبای سنگین وزنش، مورد پسند کارگردان ها قرار بگیرد و محدودیت های فنی و فیزیکی را بشکند، طوری که ضبط صحنه های بی نظیر با آن ممکن شود.

اگر منتظر هستید تا اولین دستپخت این دوربین جدید آیمکس را ببینید، خبر خوش این است که صبرتان زیاد به درازا نخواهد انجامید زیرا فیلم جدید مایکل بِی «ترنسفورمرز: عصر انقراض» و فیلم مستند «جزیره لمور ها: ماداگاسکار» به زودی از راه خواهند رسید.

برای اینکه نگاهی به پشت صحنه استفاده از این دوربین شگفت انگیز داشته باشید، ویدیوی کوتاه زیر را به تماشا بنشینید که صحنه هایی جذاب از فیلمبرداری اکشن ترنسفورمز ۴ هم در آن هست.

 (لینک دانلود)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • seyed_ali_hossein_izadi
    seyed_ali_hossein_izadi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۳

    دیجاتو میبینی؟ مطلب تخصصی که میذاری همینه.
    سوال های بی مورد و یا حیف ما ...
    حالا یه سوال: iMax که 10k هست نه 4k
    ترنسفرمرز قبلی یعنی 3 رو هم با همون iMax گرفتن که تو بعضی تصاویر از بس تصویر بزرگ و خوش کیفیت بود فقط از یک چهارم تصویر استفاده میکردن، یعنی انتخاب تصویر
    این یعنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • کیوان
    کیوان | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    دوستان من وقتی فیلتر شکنم روشنه نمیتونم وارد سایت شم . اشکال از کجاس ؟!! خیلی اذیت میکنه این مشکل...

  • aboalisina
    aboalisina | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    ما فقط باید در حسرت ،زندگی کنیم دیدن این فیلمها تو اون سینماها شده خواب رویا
    روحانی ......موچکریم

  • administrator
    administrator | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    4K دیگه کم نبود 3 بعدیشم در دست تعمیره ...

  • Mrz
    Mrz | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    سلام دوستان
    چطوری می تونم وایبر رو رو ایپد ایر سلولار اکتیو کنم ؟
    سیم رو تو یه گوشی دیگه هم گذاشتم ولی وقتی شماره رو زدم چیزی نفرستاد

  • Mrz
    Mrz | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    سلام دوستان
    چطوری می تونم وایبر رو رو ایپد ایر سلولار اکتیو کنم ؟
    سیم رو تو یه گوشی دیگه هم گذاشتم ولی وقتی شماره رو زدم چیزی نفرستاد .

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    دستان ببخشید اینجا می پرسم !@! کلاس برنامه نویسی تو تهران معرفی می کنید !!؟

  • farshid_salek
    farshid_salek | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    ولی عجب چیزیه oled خمه الجی کف کردم از وقتی دیدمش

  • amir
    amir | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    همه مطلب رو در یک صفحه جا ندید .
    برای مطالب صفحه اوتون ادامه مطلب بزارید . هم رتبه شما در الکسا بالا میره و هم تعداد مطالب بیشتری در صفحه اول قابل مشاهده خواهد بود .
    تشکر (این نقد های کاربران رو جدی بگیرین هر چه به خواسته های کاربران بیشتر توجه کنید کاربران بیشتری جذب سایت میشن .)

    • Alborz
      Alborz | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

      اره اون جوری سایت بهتر میشه مثل دیگر وبسایت ها

  • amir
    amir | ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

    به نظرم 3D هنوز به اوج تکمامل نرسیده ...

    وقتی که تلویزیون های 3D نیاز به عینک نداشتند اون موقع واقعا ارزش خرید دارند ...گرچه چند مورد بدون عینک ساخته شد اما خیلی گرون هستند و تولید انبوده نشدند .........

    IMAX هم که دیگه عشششششششششقه .

مطالب پیشنهادی