ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

3 اپلیکیشن که به شما کمک می کنند عادات خوب ایجاد کنید و عادات بد را از بین ببرید

گاهی اوقات حس روتین زندگی از درون تخریب تان می کند. انجام دادن کارهای بی فایده باید متوقف شوند و جای خود را به عادات جدیدتر بدهند. آنچه شما نیاز دارید، یک راهنمای مجازی است. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ تیر ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

گاهی اوقات حس روتین زندگی از درون تخریب تان می کند. انجام دادن کارهای بی فایده باید متوقف شوند و جای خود را به عادات جدیدتر بدهند.

آنچه شما نیاز دارید، یک راهنمای مجازی است. یک مشاور و همراه که در عین یادآوری درست و غلط زندگی به شما، نمی توانید او را دور بزنید. در اصل فریب یک برنامه که روح انسانی شما درون آن دمیده شده، فریب خودتان است.

این 3 اپلیکیشن که در ادامه مطلب معرفی شده اند، زندگی را برای شما آسان تر و دلچسب تر خواهند کرد.

Way of Life

Screen Shot 2014-07-07 at 8.42.03 PM-w600

این اپلیکیشن داده محور به گونه ای طراحی شده که دنبال کردن را ساده و سریع انجام دهید. خیلی ساده، رفتارهایی که دوست دارید پی بگیرید و یا بالعکس، ترک کنید را به اپلیکیشن بدهید و بر اساس دستورالعمل، گزینه "بله" یا "خیر" را به صورت روزانه تیک بزنید. اگر این کار را نکنید خود برنامه مرتبا به شما یادآور می کند.

پس از اینکه به صورت روزانه این کار را انجام دادید، Way of Life پس از مدتی یک نمودار یا درصد نشان می دهد و حتی می توانید برای بررسی آماری بیشتر، توقعات بیشتری از برنامه داشته باشید. عادات زمان بر هستند پس این برنامه به شما این اجازه را می دهد که 6 هفته یا 6 ماه گذشته و حتی 2 سال اخیر را بررسی کنید.

ورژن رایگانی که برای سیستم عامل iOS منتشر شده، فقط به شما اجازه می دهد که 3 عادت را پیگیری کنید، پس برای دریافت نمودارهای دقیق تر در مورد رفتارهای تان لازم است 5 دلار بپردازید تا نسخه ویژه Way of Life را دریافت کنید.

Way of Life

Way of Life

سازنده: Lars Arendt قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 12.3 مگابایت زبان:

 

Carrot

Screen Shot 2014-07-07 at 8.42.19 PM-w600

بیایید یک بازی انجام دهیم که اسمش "تو زندگیت گند نزن" است. سازندگان Carrot اینگونه اپلیکیشن خودشان را معرفی می کنند. این برنامه به گونه "لیست کارهایی که باید انجام دهم" طراحی شده اما با اندکی گیمیفیکیشن و برقراری ارتباط با یک شخصیت مجازی که در صورت انجام دادن درست کارها به شما جایزه می دهد.

در نقطه مقابل، اگر صادقانه برخورد کنید و با Carrot رو راست باشید، او هم با شما صادقانه برخورد خواهد کرد و بابت تنبلی هایتان تنبیه تان می کند. حواستان را جمع کنید که Carrot در عین اینکه خیلی مهربان است می تواند یک شخصیت شیطانی باشد که هیچ رحم و مروتی هم ندارد.

اگر با طرز برخوردهای ناراحت کننده و گاها توهین آمیز شخصیت مجازی درون اپلیکیشن مشکلی ندارید، Carrot برنامه ای است که می توانید با آن کار کنید و برنامه زندگی تان را با آن تنظیم کنید.

CARROT

CARROT

سازنده: Grailr LLC قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4.5 مگابایت زبان:

 

Lift

unnamed-w600

به جای استفاده از حقیقت های سرد و برخوردهای جدی، لیفت به شما کمک می کند از طرق اجتماعی عادتی را ایجاد کنید یا از بین ببرید. لیفت پیشنهادهای جالبی ارائه می دهد. برای مثال شما می خواهید 5 کیلو وزن کم کنید، چیزی که باید انجام دهید این است: "به مدت 21 روز، هر روز یک سیب بخور".

برای ثبت کارهایی که انجام داده اید دکمه سبز رنگ را لمس می کنید و اگر هم انجام ندادید، مشکلی نیست، لیفت شما را تنبیه نمی کند، فقط از شما می خواهد دفعه بعد بهتر عمل کنید.

برعکس برنامه قبلی که معرفی کردیم، لیفت از نوع رفتاری متفاوت استفاده می کند تا کاربرانش را پیش خود نگه دارد. شما باید به مدت 7 روز به برنامه خود متعهد باشید و پس از این 7 روز اگر واقعا توانستید سر قول خود بمانید پس همه چیز طبق روال پیش می رود.

Lift

Lift

سازنده: Lift Worldwide, Inc. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 9.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • هادي قاسميان
    هادي قاسميان | ۱۱ آبان ۱۳۹۷

    پیشنهاد من به همه:
    https://cafebazaar.ir/app/srf.com.hasebu/?l=fa

  • سعید
    سعید | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    ممنونم.برنامه اولی خوب بود.

  • مهدی ربیعی
    مهدی ربیعی | ۱۷ تیر ۱۳۹۳

    برنامه هایی که لینک میدید به گوگل پلی چطور دانلود کنیم ؟
    مگه تحریم نیستیم ؟

  • Mohamad Gandomi
    Mohamad Gandomi | ۱۷ تیر ۱۳۹۳

    ویندوزفون عزیز ممنونم از حضور گرمت ! :)))
    عاغا خب چیه ؟ :|

  • هادی
    هادی | ۱۷ تیر ۱۳۹۳

    از آقای قاسمی یه سوال دارم

    شما آیفون 4 تونو فروختید یه فایو اس خریدید مگه نه ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی