ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
ویجیاتو - بازی

فروش یک کلکسیون بازی های ویدیویی به قیمت 164 هزار دلار

یک کلکسیونر بازی های ویدیویی، آرشیو عظیم خود را با قیمت 164 هزار دلار به فروش گذاشته است. اگر گفته های Reel.big.fish در صفحه فروش eBay صحیح باشد، بیش از 50 سیستم و 5700 بازی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یک کلکسیونر بازی های ویدیویی، آرشیو عظیم خود را با قیمت 164 هزار دلار به فروش گذاشته است. اگر گفته های Reel.big.fish در صفحه فروش eBay صحیح باشد، بیش از 50 سیستم و 5700 بازی درون این مجموعه وجود دارد.

وی ادعا می کند 50 سیستم ذکر شده از همه کمپانی ها و از همه دوران و نسل های کنسولی هستند. از آتاری و نینتندو و سگا گرفته تا کنسول های جدید سونی و مایکروسافت. حتی در یکی از علاقه خاصی آقا/خانم Reel.big.fish به کنسول نینتندو 64 را می بینیم. N64 از لحاظ تجاری کنسول موفقی نبود اما بازی های بزرگی برای آن ساخته شد. وی در چندین مدل و رنگ آن ها را جمع آوری نموده.

بازی ها عموما متعلق به اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 هستند. بیش از 4 هزار از 5700 بازی درون آرشیو او از عناوین نینتندو هستند که تقریبا به معنای تمامی بازی های کنسول های این کمپانی است (در صفحه فروش به تفصیل توضیحاتی در این مورد آمده است).

تصاویر نشان می دهند که این شخص در نگهداری آرشیوش نهایت دقت و ظرافت را به خرج داده. بازی های هر کنسول در طبقه بندی های منظمی کنار هم قرار گرفته اند و حتی برخی از شماره های مجله معروف Nintendo Power (که 2 سال پیش نشر آن برای همیشه متوقف شد) را هم می بینیم.

اگر توان خرید چنین مجموعه ای را ندارید، در ادامه مطلب می توانید تصاویر خیره کننده ای از این آرشیو بزرگ را مشاهده کنید.

2

7

9

8

10

11

5

6

3

12

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • عیسی
    عیسی | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    من گه هنوز نوار های کنسول سگا رو دارم به نظر شما بزارم برای فروش....... نه اصلا میزارم تو همون گنجه بمونه که برای ایندگان بمونه

    خود کنسولم دارم که یادمه سال 78 برای اینکه نمره انضباتم 20 شد پدرم خرید توجه داشته باشد نمره انضباط نه معدل تنها با 10 هزار تومن تازه حافظه دار بود البته همش تکراری بود بعضیاشم کد تقلب داشتن

    یادم میاد با دوستام چقد از این نوارا رد بدل کردیم

  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    سلام لطفا آدرس فیدخوان رو عوض کنید چون
    feedburer
    فیلتر هست و نمیشه ازش توی نرم افزارها از جمله
    feedreader
    بدون پروکسی استفاده کرد و کاربرانی مثل خودم مجبوریم مدام صفحه اول سایت رو رفرش کنیم
    یا اگه فید سایت آدرس بدون فیلتر داره ممنون میشم بگید
    انشاءالله سربلند باشید

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    عجب چيز خفنيه!
    دمش گرم خدايي.
    الان دوستان ميان ميگن بازي وقت تلف كردنه و سخنان فيلسوفانه.الانم دارم فورتزا ٥ بازي ميكنم.

  • M.S.N
    M.S.N | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    آقا اینو نگاه کنید
    http://www.gsmarena.com/motorola_droid_turbo-6727.php

    • bahram
      bahram | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

      مشخاتش خوبه.مخصوصا دوربینش

      • TROOL
        TROOL | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

        خوبه چیه خفنه مشخصات نوت 4 رو داره

  • AmirReza
    AmirReza | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    تو يكي از بازيا، بازيه صحنه نداشت؟ عايا؟
    :D

    • TROOL
      TROOL | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

      اههه اهه اههه خونواده نشسته ناسلامتی مراعات کنین

  • Mr. Android
    Mr. Android | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    چقدر بازی
    طرف کور نشده ؟ یا صرفا بازی ها رو واسه خوشگلی و واسه یه همچین روزی گرفته؟

  • alireza
    alireza | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    حالا فکر کنید این کلکسیون مال ما بود :-) حالا شکل اون رو فرض کنید :-)

  • M.S.N
    M.S.N | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    من بودم نمیفروختم.من اگه از نظر دیگران یک کلکسیون مسخره جمع کنم اون برای من فوق العاده ارزشی خواهد بود چون خودم کاری رو که دوشتم کردم و با هیچی عوضش نمی کردم.البته رقم زیادیه.

  • دادا
    دادا | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    آخی
    خون دل خوردیم ز گیم کالکشن ساختیم
    در بازی روزگار overشدیم و مجموعه را فروختیم!!!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    عجل کلکسیون کامل و باحالی ، چقد با نظم و ترتیب دسته به دسته کنار هم چیده شدن ، تنها دوتا کنسول داشتم یکیش سگا دومیش پلی استیشن ۱ از دوتاشم راضی بودم اما در مقابل یارو انگار هیچی نداشتم

    • alireza
      alireza | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

      اقا عامر سایت خلوت شده! اتفاقی افتاده؟

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

        بچه ها درس و دانشگاه دارن داداش نمیتونن بیان یا اگر بیانم کامنت نمیدن واسه همینه اتفاقی نیوفتاده آقا ، شما کحا بودی پیدات نبود

    • alireza
      alireza | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

      راستی بچه ها مسنجر hike رو نصب کنید فوق العاده هست هر فایلی از apk گرفته تا zip و pdf رو میشه باهاش فرستاد اونم تا صد مگ البته هنوز قابلیت تماس نداره. کلی قابلیت دیگه هم داره که من نمیگم :-) خودتون پیداش کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی