ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

PlayStation Experience در ماه دسامبر برگزار خواهد شد

کمتر از 2 ماه دیگر، برند پلی استیشن سالگرد 20 سالگی اش را جشن خواهد گرفت. ششم و هفتم دسامبر 2014 را در تقویم های خود علامت بزنید چرا که سونی تصمیم دارد جشنی بزرگ در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

کمتر از 2 ماه دیگر، برند پلی استیشن سالگرد 20 سالگی اش را جشن خواهد گرفت. ششم و هفتم دسامبر 2014 را در تقویم های خود علامت بزنید چرا که سونی تصمیم دارد جشنی بزرگ در لاس وگاس برگزار کند.

جشن PlayStation Experience، دو روز به طول خواهد انجامید و کسانی که مایل به شرکت در آن باشند می توانند تا 20 اکتبر منتظر جزئیات بیشتر بمانند اما برای جمعیت غالبی که فرصت دستیابی به این مراسم وجود ندارد به اندازه کافی محتوا وجود دارد.

در بلاگ پلی استیشن به نمایش بازی های جدیدی که قرار است سال آینده منتشر شوند اشاره شده. چندی پیش نیز یکی از عوامل استودیو ناتی داگ اشاره کرده بود که Uncharted 4 به زودی نمایشی مهم خواهد داشت.

اما اهمیت مراسم از آنجایی سرچشمه می گیرد که منابع معتبر، خبر از معرفی 2 بازی بزرگ با بودجه های بالا را داده اند. یکی از آن ها توسط استودیوهای داخلی سونی تولید می شود اما در مورد بازی دوم کوچک ترین اطلاعاتی مطرح نشده است.

پلی استیشن، برای اولین بار در تاریخ 3 دسامبر سال 1994 در ژاپن عرضه شد و تا آن زمان تنها کنسولی بود موفق به فروش بیش از 100 میلیون واحد در سراسر جهان شده بود. پلی استیشن بعدی، 6 سال بعد و در سال 2000 به بازار آمد و تا به امروز هم با 155 میلیون واحد فروخته شده، پرفروش ترین کنسول خانگی تاریخ و یک نماد محسوب می شود. اما پلی استیشن 3 یک سال پس از رقیب قدرتمندش، در سال 2006 پا به میدان گذاشت.

عوامل متعددی دست به دست هم دادند تا پلی استیشن 3 به اندازه دو عضو دیگر خانواده اش موفق نباشد و در مجموع تا به امروز حدود 80 میلیون واحد بفروشد. اما پلی استیشن 4 سال گذشته با مقبولیتی بی نظیر رو به رو شد و در عرض 9 ماه، 10 میلیون واحد فروخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • parsa
    parsa | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    اصلا روايت داريم كسي كه the last of us رو تموم نكرده باشه گيمر نيست. بازي هاي انحصاري پلي واقعا حرف ندارن :) اين ننه مرده پلي ٤ هم كرك نميشه فيض ببريم

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    ما که تو این مراسما نمیتونیم بریم خوش به حال کسایی که میتونن برن من بازی های ویدیویی رو با پلی استیشن میشناسم یادش بخیر
    پلی 1 :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی