ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Audi RS 7
تکنولوژی

تماشا کنید: آئودی RS7 سریعترین خودروی بدون راننده در جهان

آئودی توانسته است یک علامت تعجب بزرگ را در مقابل تکنولوژی خودروهای بدون راننده اش ایجاد کند و همه ی افراد را با محصولی که در این زمینه ارائه نموده متحیر نماید. شرکت مذکور که تکنولوژی مورد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۵۰

آئودی توانسته است یک علامت تعجب بزرگ را در مقابل تکنولوژی خودروهای بدون راننده اش ایجاد کند و همه ی افراد را با محصولی که در این زمینه ارائه نموده متحیر نماید. شرکت مذکور که تکنولوژی مورد بحث را Pilot Driving یا رانندگی در وضعیت پایلوت می نامد در دو روز گذشته تجربه یی سرشار از آدرنالین را برای حاضرین در برنامه ی ویژه اش در مسابقات DTM آلمان (مجموعه مسابقاتی که شباهت زیادی به NASCAR دارند) رقم زده است.

اتومبیل مورد بحث یک RS 7 محصول آئودی با ۵۶۰ اسب بخار قدرت بوده و در فینال مسابقات این فصل DTM در پیست Hockenheimring توانسته است با رانندگی بی نظیر و سریع از طریق GPS و دوربین های سه بعدی حیرت همگان را برانگیزد. در ویدئویی که از این نمایش RS 7 منتشر شده خودروی مورد بحث به سرعتی سه رقمی دست می یابد در حالی که هیچکس در پشت فرمان آن ننشسته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آئودی می گوید خودرویش طول مسیر مسابقه را تنها در دو دقیقه و ده ثانیه طی کرده و توانسته به سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. البته سرعت یاد شده بستگی به شرایط مسیر نیز داشته است، خودروی آئودی وقتی پیست مورد استفاده هشتاد و شش درصدش دچار رطوبت بوده است توانسته به زمان دو دقیقه و ده ثانیه دست یابد، ولی در زمانی که این مسیر نود درصدش خشک بوده این اتومبیل زمان دو دقیقه و یک ثانیه را به ثبت رسانده است.

شرکت های خودروسازی در سال های اخیر سعی نموده اند حداکثر استفاده را از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اتومبیل های بدون راننده شان ببرند و سرعت و دقت این محصولات را به بالاترین حد ممکن برسانند.

کمپانی BMW نیز نمایشی مشابه را در نمایشگاه CES امسال داشته است، ولی آئودی با دست یافتن به سرعتی که پیش تر به آن اشاره شد به نظر می آید سریعترین خودروی بدون راننده در جهان را فعلاً در اختیار داشته باشد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا عملکرد خودروی RS 7 بدون راننده ی آئودی را در مسیر یاد شده مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Audi-RS-7-piloted-driving-concept-Hockenheim-The%20highlights.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه... مرسی

  • parsa
    parsa | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    اخه ما چه گناهي كرديم بايد سوار پرايد شيم اي خدااااااااااااا :cry

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی