اولین محصول غیر گیمی نینتندو یک ردیاب خواب است
اگرچه نینتندو سه ماهه ی مالی قدرتمندی را با کنسول ها و بازی هایش سپری کرده ولی این باعث نمی شود این کمپانی از گسترش مرزهای تجارت خود عقب بماند. ساتورو ایواتا، مدیرعامل نینتندو در ...
اگرچه نینتندو سه ماهه ی مالی قدرتمندی را با کنسول ها و بازی هایش سپری کرده ولی این باعث نمی شود این کمپانی از گسترش مرزهای تجارت خود عقب بماند. ساتورو ایواتا، مدیرعامل نینتندو در جلسه برای سرمایه گذاران این شرکت از دستگاهی که خواب را ردیابی می کند پرده برداشت. دستگاه از امواج رادیویی برای ثبت فعالیت های شبانه کاربر استفاده می کند.
این خبر نشان دهنده توجه جدی نینتندو به پلتفرم Quality of Life یا به طور خلاصه QOL است که ایواتا در ژانویه امسال از آن تحت عنوان تکنولوژی های نپوشیدنی یاد کرده بود.
در ادامه مطلب نگاهی داریم به نحوه کارایی این فناوری جدید نینتندو.
ایواتا ساده و خلاصه مفهوم "تکنولوژی نپوشیدنی" را با این دستگاه توصیف کرده. ردیاب خواب نیازی به پوشیدن، برقراری ارتباط، نصب و هر چیز دیگری از سمت کاربر ندارد. تنها باید آن را در کنار تخت خواب خود قرار دهید، به همین سادگی.
این دستگاه با همکاری Resmed، شرکتی که مشابه این تجربه را پیش تر داشته، ساخته می شود. ردیاب خواب پس از دریافت اطلاعات از امواج ذهنی شما، آن ها را به سرورهای QOL نینتندو آپلود می کند تا سطح کیفی خواب شما ارزیابی شود. نینتندو می گوید کنسول های بازی اش به انضمام تلفن های همراه دیگر کمپانی ها قابلیت کار با پلتفرم ابری QOL را دارند. آغاز کار این پلتفرم از سال 2016 خواهد بود.
نینتندو تجربه کار در این حوزه را داشته. موفقیت عظیم Wii Fit و همچنین استقبال از سنسور Wii Vitality بیانگر این موضوع هستند. Wii Fit بیش از 42 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و حالا نینتندو تجربه بسیاری در حوزه سلامت دارد.
به هر صورت ردیاب خواب اولین تلاش جدی نینتندو برای خروج از دنیای بازی های ویدیویی پس از ورود به عصر نوینش است. فیت بیت، جاوبُن و بی شمار کمپانی های دیگر در این عرصه وارد شده اند و حالا نینتندو و مایکروسافت می خواهند محصولات مخصوص خودشان را داشته باشند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

الان این دقیقاً چیکار میکنه؟ یه کم بیشتر توصیح میدادین بهتر بود!
طراحی وبسایت باهزینه بسیارکم
http://tehran.divar.ir/v/JdjTJZ37q/
داداش بازارو خراب نکن
ای بابا
به نظر می رسه عصر، عصر استارت اپ های سلامتی هست. در حال حاضر در این زمینه هیچ شرکتی نسبت به بقیه برتری خاصی نداره به این علت برای شرکت هایی همچون نینتندو که با بحران مالی دست و پنجه نرم می کنند می تونه فرصت خوبی برای ورود به این بخش از بازار باشه.
به شخصه دسبند سلامت سونی رو خیلی دوس دارم اما حیف که جیبم تار عنکبوت بسته :(
منم عنکبوت زیاد دارم چندتاشو نگه میداری من برم بر میگردما.
سطح کیفی خواب چجوری سنجیده میشه و بر چه مبنایی هستش؟
و این وسیله چه دردی رو دعوا میکنه؟
اینجور که من دیدم توی طول مدت خواب چیزی شبیه نوار مغزی رو میگیره که مثلا خواب های وحشتناک این نبض ها با خطوط تیزتر و بزرگتر نشون داده میشه و زمان اولیه خواب که توام با استرس و افکار منفی هستش هم همینجوره ، میشه فهمید چه زمانی یک فرد خوابش ناجوره با روان درمانی و رژیم غذایی خواب رو سالم کرد
من که اصلا نمیخوابم برای من کاری نمیکنه.
اگر هم بخوام جایی بزارمش میزارمش روی میز کامپوترم.
کیفیت خواب
اول فکر به مشکلات
بعد یه نگاه به اینده که بعد تحویل پایان نامه چ کنم
بعد سربازی
بعد کارم ، خانواده ، این دستگاه پیش من باشه سر ماه افسردگی میگیره