ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش نکسوس ۶ و ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ با قاب فلزی توسط موتورولا

از این به بعد فروشگاه گوگل پلی دیگر تنها راه خرید نکسوس ۶ نیست. اکنون شرکت موتورولا، تولید کننده ی تلفن هوشمند یاد شده، از طریق فروشگاه رسمی خود اقدام به فروش این محصول کرده ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

از این به بعد فروشگاه گوگل پلی دیگر تنها راه خرید نکسوس ۶ نیست. اکنون شرکت موتورولا، تولید کننده ی تلفن هوشمند یاد شده، از طریق فروشگاه رسمی خود اقدام به فروش این محصول کرده است.

بدیهی است که قیمت نکسوس ۶ در هر دو فروشگاه مورد بحث یکی بوده و در فروشگاه شرکت موتورولا نیز مانند پلی استور، انتخاب این محصول در دو رنگ سفید و آبی تیره و در مدل های ۲۳ و ۶۴ گیگابایتی امکانپدیر است.

با توجه به اینکه تلفن هوشمند مورد بحث، در چه زمانی به فروشگاه پلی استور می آید، احتمالا شما می خواهید در سریع ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. بنا بر اعلام گوگل، قرار است هر ۵ شنبه ظرفیت موجودی انبار تکمیل گردد. اما در مورد فروشگاه موتورولا هنوز معلوم نیست این کار هر چند وقت یکبار صورت پذیرد.

همچنین شرکت موتورلا اقدام به فروش ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ کرده است. امکان انتخاب فریم فلزی برای مدل هایی با رنگ خاکستری تیره و روشن که دارای یک بند ۲۳ میلیمتری هستند، با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار نیز وجود دارد. اما باید بگوییم موجودی این محصول به سرعت به فروش رفته. در حال حاضر موجودی انبار این شرکت خالیست! همچنین ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ با بند نازکتر ۱۸ میلیمتری و استیل ضد زنگ به زودی در فروشگاه شرکت موتورولا قرار خواهد گرفت.

همچنین ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ با رنگ طلایی نیز به زودی با قیمت ۳۲۹.۹۹ دلاری در این فروشگاه عرضه می شود. در مورد بند چرمی هیچ نشانه ای مبنی بر امکان انتخاب این نوع بند برای ساعت هوشمند مورد بحث وجود ندارد، اما موتورولا اعلام کرده که دارندگان این محصول بزودی قادر خواهند بود بند چرمی را به صورت جداگانه خریداری کنند.

دو شرکت DODOcase و Tylt که کارشان تولید لوازم جانبی است، انواع دیگری از بندهای ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ را با موادی دیگر از جمله سیلیکون، خواهند ساخت.

ویدئویی از بررسی ساعت موتو۳۶۰ را در زیر مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Moto+360+Review.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود تشکر

  • sadegh_71
    sadegh_71 | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    قیمت نکسوس ۶ اگر قراره با قیمت پرچمداران باشه من one m8,g3,5sترجیح میدم ،این نظر شخصی!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    نکسوس 9 و یه دونه موتو 360 از نکسوس 6 خوشم نیومد خداییش چی بشه

    • Amin.R
      Amin.R | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

      سلام عامر جان ، زیاد قسمت نظرات رو نمیخونم ، ولی یه بار دیدم نوشته بودید حال یکی از والدین زیاد خوب نیست....


      میخواستم بدونم خوب شدن ؟ جای نگرانی نیست ؟ ببخشید شاید به من ربطی نداشته باشه ولی یکی از دلایلی که باعث شد من دیجیاتو ثبت نام کنم ( میومدم سر میزدنم ولی عضو نبودم ) شما و سوتابایت و فامیل دور عزیز بودید ...

      سلامت باشید

    • alireza
      alireza | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

      راست میگه عامر جان حال والدینتون بهتر شد؟ من چند وقت نبودم یکی دو روزه دیدم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی