ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نکسوس ۶ دارای چراغ LED مخفی برای نوتیفیکیشن ها است

گوگل چراغ های LED اطلاع رسانی ها را در دستگاه های نسکوسی خود می پسندد، اما همیشه از آنها استفاده نمی کند. این شرکت حتی اجازه نداده تا کسی بفهمد که در دستگاه نکسوسی اش ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

گوگل چراغ های LED اطلاع رسانی ها را در دستگاه های نسکوسی خود می پسندد، اما همیشه از آنها استفاده نمی کند. این شرکت حتی اجازه نداده تا کسی بفهمد که در دستگاه نکسوسی اش اصلا چراغ LED وجود دارد و این در موضوع درمورد نکسوس ۶ اتفاق افتاده که مشخص شده دارای چراغ مخفی LED برای اطلاع رسانی ها است و تا زمانی که دستگاه خود را روت نکنید نمی توانید  استفاده ی چندانی از این بخش کنید.

این ال ای دی در نکسوس ۶ در بخش پشتی مشبک بلندگوی بالای دستگاه قرار گرفته است. همانطور که در بالا گفتیم تا زمانی که دستگاه شما روت نشده باشد نمی توانید از آن بهره ی چندانی ببرید. و اساسا هیچ تنظیماتی برای استفاده از این چراغ وجود ندارد چرا که نرم افزار نکسوس ۶ بخشی برای استفاده از چراغ LED وجود ندارد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

nexus-led-01

بنا به گزارش ها مهم نیست که شما چه رنگی را برای نمایش اطلاع رسانی های خود انتخاب کنید؛ چرا که این ال ای دی غالبا نوری سبز را نمایش می دهد. اما در هر صورت امکان نمایش رنگهای دیگر نیز همانطور که در سایر تصاویر می بینید وجود دارد.

nexus-led-04

باید این نکته را بگوییم که در مورد دستگاه های ساخت شرکت موتورلا این مورد موضوع جدیدی نیست چرا که در تلفن های هوشمند موتو اکس ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و همچنین تمام محصولات این شرکت که کلمه ی Droid را در انتهای نام خود دارند، همگی دارای LED مخفی هستند و آن تنها زمانی که باتری خالی می شود با نشان دادن یک رنگ با کاربر تعامل می کند. البته به نظر نمی رسد این ویژگی در مورد نکسوس ۶ وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ آذر ۱۳۹۳

    چراغشو جای باحالی گذاشته فقطم با روت فعال میشه چرا؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی