ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شوخی لنوو با مشتریان [تماشا کنید]

شرکت لنوو تصمیم گرفته اینبار با روشی دیگر اقدام به تبلیغ لپ تاپ انعطاف پذیر Lenovo Yoga 3 کند. این روش بر کسانی که تبلیغات رایج را نمی پسندند و پذیرای آنها نیستند در نظر ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۵ آذر ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

شرکت لنوو تصمیم گرفته اینبار با روشی دیگر اقدام به تبلیغ لپ تاپ انعطاف پذیر Lenovo Yoga 3 کند. این روش بر کسانی که تبلیغات رایج را نمی پسندند و پذیرای آنها نیستند در نظر گرفته شده. در این تبلیغ سه تن از اعضای گروه UCB حضور دارند. ضمن اینکه این ویدئو در بازار Plymouth شهر Pennsylvania ضبط شده است.

تصور کنید در حال قدم زدن در بازار هستید و اتفاقی که فکرش را هم نمی کنید در انتظار شما باشد. بی خبر از همه جا وقتی به خود می آیید که می بینید یک دستگاه مک بوک ساخت شرکت اپل که دو تکه شده در دستان شماست و فروشنده شما را مقصر می داند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

یکی از این بازیگران خود را به عنوان فروشنده فروشگاه لنوو جا میزنند و برای جلب نظر مشتریان یک دستگاه رایانه ی هیبریدی لنوو به مشتریان نشان می دهد.

این فروشنده جعلی، به خریدارانی که می خواهند لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت را بخرند می گویند: «چیزی که این لپ تاپ را ویژه می کند، قابلیت خم کردن آن است. و این دستگاه، یوگا است. امتحانش کنید و اینکار را با یک مک نیز تکرار کنید.» سپس او دستگاهی که به نظر مک بوک ایر است را برداشته و به هنگام تلاش برای خم کردن آن، نمایشگر و کیبرد این مدل را جدا می کند. سپس صحنه توسط این فروشنده جعلی ترک می شود.

چهره ی این خریداران پس از این اتفاق بسیار دیدنی است و پس از اینکه مک بوک ایر در دستان آنها به دونیم تقسیم می شود یک شخص به عنوان مامور امنیتی حاضر شده و از این مشتریان می پرسد: «آیا شما این را شکستید؟» و البته که آنها این موضوع را انکار می کنند. ادامه ماجرا را خودتان مشاهده کنید.

تماشای این تبلیغ که شبیه یک دوربین مخفی ساخته شده جذاب است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Broken+Laptop+Prank.mp4"]

این شوخی تمام می شود ولی آیا آن خریداران برای خرید لپ تاپ یوگا ۳ باز خواهند گشت؟

جای تعجب هم نیست که در بخش نظرات این ویدئو در کانال لنوو در یوتیوب، کمترین تمرکز دیدگاه ها بر روی تبلیغ است و بیشتر کل کل طرفداران اپل و لنوو قابل مشاهده است.

نظر یکی از کاربران اینگونه است: «در هر صورت من یک مک بوک میخرم به جای اینکه به سراغ لنوو تازه کار یا چیزی شبیه آن بروم.»

این البته اولین باری نیست که در تبلیغات، لپ تاپ یوگا در برابر مک بوک ایر قرار گرفته. چندی پیش نیز تبلیغی مشابه با همین محصولات از جانب مایکروسافت منتشر شد؛ و احتمالا می توانید حدس بزنید برنده ی این تبلیغ چه محصولی بوده است!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (55 مورد)
  • mzk3
    mzk3 | ۱۲ آذر ۱۳۹۳

    اصلا به نظر من هر برندی باید یه محصول تولید کنه مثلا اپل فقط گوشی یا لنوو فقط لپ تاپ فقط سامسونگ میتونه همه ی محصولاتش رو خوب تولید کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی