ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نگاه نزدیک Cnet به YotaPhone 2 [تماشا کنید]

چندی پیش از معرفی دومین تلفن هوشمند کمپانی روسی Yota به نام YotaPhone 2 خبر دادیم. این محصول دومین نسل از رده خود محسوب می شود و همانند نسخه قبلی، از دو نمایشگر بهره می ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

چندی پیش از معرفی دومین تلفن هوشمند کمپانی روسی Yota به نام YotaPhone 2 خبر دادیم. این محصول دومین نسل از رده خود محسوب می شود و همانند نسخه قبلی، از دو نمایشگر بهره می برد.

همین موضوع باعث شده یوتافون ۲ نزد کاربران محبوب گردد چرا که نمایشگر دوم این محصول، از نوع جوهر الکترونیکی بوده و از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر دوم یوتافون ۲، همانند کیندل است و ما موارد را تنها به ۲ رنگ می بینیم. این موضوع باعث می شود به دلیل عدم استفاده از نور در نمایشگر، مصرف باتری بسیار پایین باشد و از طرفی ما همیشه به موارد ضروری مثل نوتیفیکیشن ها و ساعت دسترسی داشته باشیم.

اولین تلفن هوشمند با دو نمایشگر توسط یوتافون در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. متاسفانه به دلیل عدم وجود اپلیکیشن های سازگار و کیفیت پایین دستگاه، به سرعت جلوی تولید آن گرفته شد. اما ایرادهای قبلی در نسخه دوم مرتفع گشته و روس ها یوتافون ۲ را در فوریه گذشته و طی مراسم MWC معرفی کردند.

حالا ما می بینیم که نمایشگر دوم لمسی بوده و همین موضوع به همراه جوهر الکترونیکی به شما کمک می کند تا اپلیکیشن های زیادی را در دسترس داشته باشید، که از جمله آنها می توان به نقشه اشاره کرد.

این محصول در حدود ۸۶۰ دلار قیمت دارد که نسبت به سامسونگ گلکسی اس ۵ و ال جی جی ۳ از قیمت بالاتری بهره می برد. در ذیل شما می توانید تصاویر بیشتر و بررسی کوتاه ویدیویی این محصول که توسط Cnet تهیه شده را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Yotaphone2_cnet.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • ali
    ali | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    تو پرشین تولز کاربر a-perspolis میتونه گوشی رو بیاره کسایی که خیلی مشتاقن یه سر بزنن

  • a.h.m.a.d
    a.h.m.a.d | ۱۶ آذر ۱۳۹۳

    یک کلام، بی نظیر...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی