ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل بعدی چیپست های Exynos سامسونگ احتمالا به مودم های Cat.10 LTE مجهز هستند

کمی قبل تر و در ماه گذشته کوالکام مودم های LTE 10 Gobi 9x45 خود را معرفی کرد که از لحاظ تئوری می توانند سرعت انتقال داده ای معادل ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم آورند. ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۷ آذر ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

کمی قبل تر و در ماه گذشته کوالکام مودم های LTE 10 Gobi 9x45 خود را معرفی کرد که از لحاظ تئوری می توانند سرعت انتقال داده ای معادل ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم آورند. این رقم تقریباً یک و نیم بار بیشتر از سرعت کنونی ارائه شده توسط مودم های استاندارد LTE Cat. 6 است.

گفته شده است مودم های مذکور در سال ۲۰۱۵ مورد استفاده قرار می گیرند ولی در مشخصات منتشر شده مرتبط به چیپست آتی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ که انتظار می رود پرچمداران سال آینده همگی به آن مجهز باشند اثری از حضورش رویت نشده و احتمال می رود کمپانی مورد بحث از این دستاورد در تولیدات آینده اش بهره برداری نماید.

در سوی دیگر ظاهراً سامسونگ نیز قصد دارد نسل بعدی موبایل پرچمدارش یعنی گلکسی S6 را با دو چیپست متفاوت که شامل Exynos های تولیدی خودش و همینطور اسنپدراگون های ارائه شده توسط کوالکام می شوند عرضه نماید.

اما شایعه ای که اخیراً شنیده می شود این است که کمپانی کره ای تصمیم را بر این گذاشته تا یکی از ضعف های بزرگ چیپست هایش یعنی عدم مجهز بودن آنها به مودم های LTE را برطرف نماید و احتمالاً نسل بعدی چیپست های مذکور از مودم های سه بانده LTE Cat. 10 بهره خوهند گرفت.

با تجهیز چیپست های Exynos به مودم های LTE احتمالاً یکی از ضعف های نسل بعدی پرچمدارن آینده ی سامسونگ که به همراه این چیپست عرضه می شوند یعنی عدم پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر LTE برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آذر ۱۳۹۳

    نظر منم بودورود گفت بدورود

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ آذر ۱۳۹۳

    چیپست های خود سامسونگ نشونه نبوغ این شرکت هستش و سال به سال هم داره بهتر و بهینه تر میشه اما همونطور که همه شاهد بودیم نسل اول این چیپست ها برای سامسونگ بسیار عالی نبود و با انتقاد هایی همراه بود امیدوارم چون داره یک تکنولوژی جدید رو به چیپستش هاش اضافه میکنه باز با مشکل مواجه نشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی