تیم اندروید گوگل نسخه رسمی Android Studio را عرضه کرد
در خبری که امروز در بلاگ رسمی توسعه دهندگان اندروید منتشر شد خبر از عرضه نسخه رسمی Android Studio و خروج آن از حالت آزمایشی داده شده است. این اولین محیط توسعه یکپارچه اندروید برای ...
در خبری که امروز در بلاگ رسمی توسعه دهندگان اندروید منتشر شد خبر از عرضه نسخه رسمی Android Studio و خروج آن از حالت آزمایشی داده شده است.
این اولین محیط توسعه یکپارچه اندروید برای توسعه دهندگان است که قابلیت نصب و اجرا در تمامی پلتفرم های رایج را دارد. گوگل اولین بار در کنفرانس I/O 2013 از این ابزار رونمایی کرد.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
اندروید استدیو از محبوبترین ابزارهای توسعه برای تولید اپلیکیشن های اندرویدی است. دلیل این مساله سادگی کار و تجربه کاربری جذاب آن است. اکنون گوگل با ارائه این نسخه رسمی کاری سخت را به پایان رسانده. کاری که کمک می کند توسعه دهندگان علاقمند بتوانند در هر پلتفرمی اقدام به ساخت و آزمایش اپلیکیشن های اندرویدی کنند. این ابزار می تواند جهت ساخت اپلیکیشن برای Google Glass ،Android Wear ،Android Auto ،Android TV و البته خود Android مورد استفاده قرار گیرد.
شما همچنین می توانید با کمک Virtual Device Manager از نمونه ابزارهایی که به صورت پیش فرض در این ابزار انتخاب شده گزینه مورد نظر خود را انتخاب و اپلیکیشن مورد نظر را در آن آزمایش کنید.
همچنین در پی خرید Relative Wave توسط گوگل، ابزارهای بهبود یافته ای برای توسعه راحت تر اپلیکیشن ها در محیط اندروید استدیو را شاهد خواهید بود که از این لحاظ تا حدودی شبیه Xcode (ابزار مشابه برای تولید اپلیکیشن های iOS) خواهد بود.
امکانات بسیاری که مورد نیاز توسعه دهندگان اندروید است به این ابزار اضافه شده که دسترسی به لیست کاملی از آنها در این پست یا صفحه رسمی معرفی آن در سایت Android Developers امکان پذیر است. بنابراین اگر آماده ساخت اپلیکیشن خود برای اندروید هستید، توصیه می شود این ابزار رسمی را هم اینک دانلود و امتحان کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

منظور از SDK چیه؟؟
(nokia)
(I)(unlike)(google)
تو ویندوزم که ویژال استدیو رقیب نداره یه 10 سالی جلو تره از اندروید استدیو
وهمطور بسیار بهتر از ای کیلیپز در لینوکس البته الان که ای کیلیپز (تقریبا ها) یکی شده نسخه ویندوزیش با ...
اندروید استدیو حتی از ای کلیپز یه چند سالی عقب از نظر همه چیز
البته کاملا واظح تازه نسخه یک
وهمینطور بسیار بهتر از ای کیلیپز در لینوکس البته الان که ای کیلیپز (تقریبا ) یکی شده نسخه ویندوزیش با …
اندروید استدیو حتی از ای کلیپز یه چند سالی عقب از نظر همه چیز
البته کاملا واضح تازه نسخه یک ولی خوب از نظر من خیلی ضعیف کار کردن
بی گوشی بودن سخته خیلی خیلی خیلی
بالاخره 1 شده قبل از 1 که هر 10 روز یه یکصدمی یا 1 هزارمی آپ میشد
بعد از دو ماه دیگه کلافت می کرد
امید وارم حالا یک نظمی پیدا کنه این روند آپ شدنش
صفحه دانلود این برنامه :|
بله نشان احترام به اینجا و اینجا یی ها
:dislike:
برم نصب کنم ببینم چطوره!
اوووووووووف..چه رقابت داغی شروع شه...منتظرم تا امکانات بالاتر روی گوشی ها در آینده نزدیک ببینم :)
پریروز نصبش کردم ، خیلی عالی شده ، به نظرم بهترین محیط رو برای دولوپ موبایل های اندروید داره
البته من این نسخه رو نصب نکردم ولی تا 0.8 که نوت پد پلاس پلاس + یک یا چند سیمالاتورنصب می کردی کمتر مشکل داشتی
البته گفتم این رو نصب نکردم باید دید
---------
کلا نیو فیچراش چیز خاصی نیست نسبت به 0.8