ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس امروز محصول جدید خود را معرفی می کند

وان پلاس در این چند روز خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است. اول از همه که تصاویری از وان پلاس وان مینی لو رفت و پس از آن گفته شد که این شرکت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

وان پلاس در این چند روز خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است. اول از همه که تصاویری از وان پلاس وان مینی لو رفت و پس از آن گفته شد که این شرکت در نسخه بعد به روز رسانی تلفن هوشمندش از نرم افزار تقویت صدای MaxxAudio استفاده خواهد کرد.

اما نیمه شب گذشته تصویری در حساب گوگل پلاس وان پلاس منتشر شد که وعده معرفی یک محصول جدید را می دهد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطور که گفتیم تصویری که در ابتدای مطلب می بینید، شب گذشته در حساب گوگل پلاس این کمپانی چینی قرار گرفته است. با نگاهی به تصویر فوق و مشاهده تاریخ مندرج در آن که به امروز اشاره می کند، به وضوح می توان دریافت که امروز محصولی از این کمپانی معرفی می شود. اما چه محصولی؟

شاید تصور کنید این محصول همان OnePlus One Mini خواهد بود اما به احتمال بسیار زیاد تصاویر لو رفته تقلبی هستند و نمی توان به آنها استناد کرد. اگر این محصول یک تلفن هوشمند نباشد، امکان دارد وان پلاس یک وسیله جانبی جدید را معرفی کند. همانطور که در عکس می بینید، چهار چراغ LED آبی رنگ قرار دارد. از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به باتری های خارجی (PowerBank) دارد که به وسیله آنها مقدار شارژ باقی مانده را نشان می دهد.

چهار چراغ روشن یعنی باتری خارجی به طور کامل شارژ است. یک نکته جالب دیگری در متن اطلاعیه مذکور دیده می شود: "برای شگفت زده شدن به دلیل نیاز دارید؟ ما به ۱۰٫۰۰۰ دست یافته ایم." این رقم می تواند یک مدرک خوب باشد برای این که ما حدس بزنیم محصول جدید وان پلاس می تواند یک باتری خارجی ۱۰٫۰۰۰ میلی آمپری باشد.

البته شیائومی هم چنین محصولی دارد و یک باتری خارجی با ظرفیت ۱۰٫۴۰۰ میلی آمپر به بازار عرضه کرده است. بنابراین شاید آنچنان هم نباید نسبت به این موضوع مطمئن باشیم که محصول جدید وان پلاس باتری خارجی باشد.

هر آنچه که هست امروز، یک محصول جدید از این کمپانی چینی معرفی می شود. حدس شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Heisenberg
    Heisenberg | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    خیلی دوس دارم ببینم چی میشه

  • Heisenberg
    Heisenberg | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    از وان پلاس خوشم میاد

  • mrakkas
    mrakkas | ۲۶ آذر ۱۳۹۳

    فکر کنم اسمارت بند با عمر باتری ۱۰۰۰۰ دقیقه ای که میشه ساختن.یه چیزی تو مایه های می بند شیایومی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی