با حلقه فوجیتسو، در هوا یادداشت برداری کنید
راه های بسیاری برای کنترل کردن ژست های حرکتی و شناخته شدن آنها توسط دستگاه های کامپیوتری وجود دارد. گاهی این فناوری مانند لیپ موشن (گجت کوچکی که ژست های حرکتی را تشخیص دهد) عمل کرده و مستقیما ...
راه های بسیاری برای کنترل کردن ژست های حرکتی و شناخته شدن آنها توسط دستگاه های کامپیوتری وجود دارد. گاهی این فناوری مانند لیپ موشن (گجت کوچکی که ژست های حرکتی را تشخیص دهد) عمل کرده و مستقیما دست افراد را دنبال نموده و حرکات آن را تشخیص می دهد، گاهی نیز مانند Sixense STEM، حرکات کلی اندام بدن را شناسایی می کند. دستکش های cybergloves که به فشار حساس بودند را هم فراموش نکنید.
حال با حلقه ی تولیدی شرکت فوجیتسو آشنا شوید که در دنیای ژست های حرکتی، مانند قلم در دنیای اسمارت فون ها عمل نموده و در اصل صرفا حرکت یک انگشت را شناسایی می کند و طبق گفته سازنده، کنترل آن نیز بسیار ساده است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
Fujitsu ادعا می کند نمونه اولیه ای از این محصول ساخته که دارای دقت بسیار بالایی است و این حلقه می تواند کلماتی که با انگشت خود روی هوا می نویسید را تشخیص دهد.
کمپانی مذکور با یک نمودار تلاش دارد توضیحی ساده از پروسه نوشتن بر روی هوا را شرح دهد. این حلقه از یک نرم افزار بهره برده تا تماس های احتمالی انگشت و حرکات ناخواسته در میان نوشته ها ثبت نشوند. (منظور جاییست که شما هنگام نوشتن و زمان رفتن به کلمه بعدی، قلم خود را از روی کاغذ بر می دارید)
هنوز مشخص نیست که عملیات نت برداری بر روی هوا دقیقا به چه شکل کار خواهد کرد ولی کمپانی یاد شده ادعا دارد اشخاصی که هیچ آموزشی برای استفاده از این فناوری ندیده اند و برای اولین بار از آن استفاده می کنند، تا 95% بدون مشکل و با دقت بالا توانایی استفاده از آن را دارند. محصول مورد بحث همچنین از یک برچسب NFC نیز بهره می گیرد.
به نظر می رسد پروسه "نوشتن در هوا" یا air-writing ابزاری کاملا تجاری بوده و جالب اینجاست که فوجیتسو به نمونه ی اولیه ی عجیب و ضخیم خود، لقب "جمع و جور و سبک" را نیز داده است. آنها امیدوارند حلقه خود را در سال 2015 به بازار عرضه کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

اين به درد من ميخوره
محاسبات رو با انگشت رو هوا حساب ميكنم !!! گاهي هم شكلا رو
اين خيلي كاربرديه واسم
آقای دیجیاتو
چرا بعضی نظرها تایید نمیشه؟
نظرهایی که توشون فقط درباره ی تکنولوژی نظر داده شده!!!!
اینکه خبر میذارید می خونیم ممنون ولی اینکه خبرا رو اینجا می خونیم و اینجا نظر می دیم یعنی با دیجیاتو حال می کنیم.
چرا توسایت هایی مثل زومیت نمی ریم و اخبار رو از اونجا پی نمی گیریم؟
چون خبراش از نظر ما جهت داره، غیر واقعی و بیشتر نظر شخصیه تا خبر.
لطفا شما بی طرفی خودتون رو حفظ کنید.
آقای دیجیاتو
چرا بعضی نظرها تایید نمیشه؟
نظرهایی که توشون فقط درباره ی تکنولوژی نظر داده شده!!!!
اینکه خبر میذارید می خونیم ممنون ولی اینکه خبرا رو اینجا می خونیم و اینجا نظر می دیم یعنی با دیجیاتو حال می کنیم.
چرا توسایت هایی مثل زومیت نمی ریم و اخبار رو از اونجا پی نمی گیریم؟
چون خبراش از نظر ما جهت داره، غیر واقعی و بیشتر نظر شخصیه تا خبر.
لطفا شمام بی طرفی خودتون رو حفظ کنید.
خیلی طرح جالب و خلاقیه
ولی بیشتر می تونه در اینده یک سخت افزار کمکی برای بعضی سیستم ها باشه نه یه سخت افزار مهم برای اغلب سیستم ها.
ولی در کل این جور طرح ها شاید نوه نتیجه هاشون آینده دنیای تکنولوژی باشن.
اینکار فوجیتسو به جورایی پا کردن تو کفشه سامسونگه ، چون سامسونگ خیلی قبل تر خیلی ازین تکنولوژی استفاده کرده : air viewو air gesture و smart scroll و ...
یادش بخیر ...
یکی از دوستام بود مسائل ریاضی رو همینجوری رو هوا حل می کرد ، به کاغذ اعتقادی نداشت ...
رفت برق امیرکبیر ...
خب اون که به اعتقاد ربطی نداره یه سری فرمول که قبلا سخت بود پیدا کردن منابعش الان اینترنت و حتی کلاس هم داره تو اینجا
__
شبکه آموزش هم اولای تاسیسش یه برنامه داشت یاد می داد ولی وقتی مشین حساب و نرمافزار هست کمی ....
فکر می کنم نیازمند ابزار جانبی مثل عینک های هوشمند باشه...
با تمام این وجود من نوت برداری با دیواس ها یا با کاغد رو بیشتر می پسندم
تکنولوژی....چه کار ها که نمی کند..."دیگر برای من چیزی به نام رویای برآورده شده ندارد..."
- داری چیکار میکنی؟
- دارم رو هوا یادداشت برمیدارم.
- خب روی کاغذ نوشتن راحتتر نیست؟
- راست میگی. چرا به ذهن خودم نرسید.
میشه سریال مسافران
نظر فرت
احتمالا کنفدراسیون راه شیری برای پتنتش شکایت کنه
اخ اخ اينو گفتى منو بردى به دورانى كه طنزاى تلويزيون واقعا طنز بود
الان دوساله تلويزيون نديدم كلا اگرم ديدم ايران نبوده
تلوزیون ندیدی ؟ اغراق نمی کنی؟
نه اغراقم چيه تلويزيون داخلى دوساله نديدم
دليلى نداره الكى بگم :)
محتواى الكترونيك و كلا تكنولوژى و پى سى و اين حرفارو مفيد تر ميدونم تا تى وى