ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی معرفی کرد:‌ Mi Box Mini با پردازنده ۸ هسته ای

ساعتی پیش شیائومی از سری جدید محصولاتش پرده برداشت. در کنار فبلت Mi Note و مدل Mi Note Pro شیائومی همچنین از یک ستاپ با نام Mi Box Mini نیز پرده برداشت. این ابزار کوچک ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

ساعتی پیش شیائومی از سری جدید محصولاتش پرده برداشت. در کنار فبلت Mi Note و مدل Mi Note Pro شیائومی همچنین از یک ستاپ با نام Mi Box Mini نیز پرده برداشت.

این ابزار کوچک تقریبا حدود یک چهارم مدل اصلی یعنی Mi Box اندازه دارد. این مدل تقریبا هم اندازه یک آداپتور است که مستقیم به پریز وصل می شود. این مدل قرار است با قیمت ۱۹۹ یوآن چین به بازار عرضه شود که قیمتی بسیار پایین به حساب می آید.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

AH-Box-Mini-4

مدل Mi Box Mini در عین کوچک بودن بسیار قدرتمند است. پردازنده هشت هسته ای از نوع Cortex-A7 با قدرت پردازش ۱٫۳ گیگاهرتز به همراه یک گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی از خصوصیات سخت افزاری مهم آن به حساب می آیند.

AH-Box-Mini-1

این مدل از ویدئوهای 1080p و البته صدای دالبی و DTS پشتیبانی می کند. همانطور که اشاره شد این مدل قابلیت نصب مستقیم به پریز را دارد. پس در نظر داشته باشید که تمامی این موارد به همراه منبع تغذیه دستگاه که درون آن تعبیه شده قرار داده شده اند.

AH-Box-Mini-2

به همراه این ستاپ باکس یک کابل HDMI و امکان کنترل از طریق بلوتوث وجود دارد. همچنین پشتیبانی از وای فای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز دو باند 802.11n نیز از دیگر خصوصیات آن است. پس نیازی به اتصال کابل شبکه برای وصل کردن Mi Box Mini به اینترنت نیست. همچنین امکان استریم ویدئو از طریق ابزارهای مانند کروم کست و فایرتی‌وی نیز در این ابزار گنجانده شده.

AH-Box-Mini-5

همانطور که اشاره شد قیمت این دستگاه بسیار پایین است. ۱۹۹ یوآن معادل ۳۲ دلار آمریکا. تقریبا هم قیمت کروم کست گوگل اما با قابلیت های جانبی و امکان کنترل از طریق بلوتوث.

شیائومی هنوز از زمان عرضه این ستاپ باکس به بازار خارج از چین خبر نداده اما قطعا در صورت عرضه آن به بازارهای دیگر یکی از بهترین و ارزان ترین گزینه ها برای بسیاری از کاربران خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • حبیبی
    حبیبی | ۱ فروردین ۱۳۹۴

    یعنی همون دستگاه دیجیتال خودمونه؟
    سیم انتن کجا میخوره؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی