ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند J1 سامسونگ، چند محصول هم خانواده دیگر نیز خواهد داشت

سامسونگ اخیرا به شدت بر روی خط تولید تلفن های همراهش تمرکز کرده است. به تازگی از این کمپانی کره ای عرضه سری گلکسی A، گلکسی E و گلکسی J را شاهد بوده ایم. این ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

سامسونگ اخیرا به شدت بر روی خط تولید تلفن های همراهش تمرکز کرده است. به تازگی از این کمپانی کره ای عرضه سری گلکسی A، گلکسی E و گلکسی J را شاهد بوده ایم.

این در حالی بوده که سری E و A به شکل جفت و یا سه تایی تلفن های جدیدی را عرضه کرده اند ولی از سری J صرفا یک عدد تلفن همراه عرضه گشته است که آن را با نام J1 می شناسیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

انتظار می رود که در آینده ای نزدیک شاهد حضور پر رنگ تر سری گلکسی J باشیم. علائم تجاری ثبت شده سامسونگ نیز این نکته را برایمان به آشکار می سازند که به زودی تلفن های هوشمندی با نام های J3، J5 و گلکسی J7 را در ماه های آینده در بازار در کنار گلکسی E3 خواهیم دید.

با توجه به علائم تجاری ثبت شده، به نظر می رسد که سری J به جای سه تلفن، شاهد 4 تلفن همراه جدید خواهد بود که بی شک تمام این موبایل ها در رده بندی اقتصادی قرار خواهند گرفت. تنها چیزی که مورد سوال باقی می ماند، نحوه معرفی با هم و یا جداگانه این سری از تلفن های هوشمند ارزان قیمت است. یک خورده فروشی روسی چندی پیش هم J1 را با تاریخ تحویل 23 ژانویه برای فروش قرار داده بود که با توجه به اینکه همچنان هیچ اعلام رسمی از سوی سامسونگ برای عرضه این تلفن هوشمند صورت نگرفته، نادرست به نظر می رسد.

سامسونگ به تازگی اقدام به ثبت علائم تجاری این اسامی نموده و به نظر می رسد به زودی شاهد حضور این تلفن های همراه در میان سبد محصولات این غول کره ای خواهیم بود. البته اعتقاد بر این است که بسیار بهتر خواهد بود اگر سامسونگ قیمتی عادلانه تر از برچسب قیمتی سری A و E بر روی سری J بگذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • rodrigez
    rodrigez | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    کلن مغز سامسونگ تاب برداشته اگه با این روند پیش بره ورشکست میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی