ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مک بوک ایر بعدی همراه با Touch ID عرضه خواهد شد؟ [شایعه]

براساس ادعای یک سایت تایوانی به آدرس Apple.club.tw و به نقل از وبسایت 9to5Mac، ممکن است که اپل در آینده، حسگر اثر انگشت تاچ آی دی خود را به لپ تاپ ها و سیستم های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

براساس ادعای یک سایت تایوانی به آدرس Apple.club.tw و به نقل از وبسایت 9to5Mac، ممکن است که اپل در آینده، حسگر اثر انگشت تاچ آی دی خود را به لپ تاپ ها و سیستم های دسکتاپی مک بیافزاید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این وبسایت مدعی شده که اپل احتمالا از اسکنر اثر انگشت خود در تِرَک پد مک بوک ایر 12 اینچی که شایعات زیادی نیز در مورد آن مطرح گشته و همچنین نسل آتی مک بوک پرو بهره خواهد گرفت.

در مورد کامپیوترهای دسکتاپی نظیر iMac، Mac Pro و Mac Mini نیز باید بگوییم که شرکت یاد شده احتمالا از تاچ آی دی در Magic Mouse یا Magic Trackpad استفاده خواهد کرد.

به علاوه امکان آنکه مک بوک ایر 12 اینچی در قالب رنگ های مختلف ارائه شود نیز وجود دارد که ممکن است که مانند مدل های جدید آیفون، رنگ های نقره ای، خاکستری و طلایی نیز برای آن در نظر گرفته شود.

نمی توان با اطمینان کافی در مورد موثق بودن منبع خبر نظر داد با این همه، همانطور که مارک گورمن در 9to5Mac آورده، تصاویر اولیه تاچ آی دی iPad Air 2 و چیپست مورد استفاده در جدیدترین نسخه آی پد موسوم به A8X نیز از طریق همین سایت منتشر گشت.

در صورت صحت داشتن این خبر، به نظر می رسد که افزودن تاچ آی دی به مک، بخشی دیگر از اقدام اپل برای توسعه سرویس Apple Pay باشد.

و همانطور که گورمن در صحبت هایش می گوید، کوپرتینویی ها باید مطمئن شوند که سرویس مذکور همان امنیتی را دارد که در حال حاضر روی آی فون از خود به نمایش می گذارد.

گفتنی است که عملکرد تاچ آی دی به بخشی ایمن در چیپست های سری A اپل متکی است که در مدل های مختلف آی فون و آی پد از آن بهره گرفته شده و امنیت معاملات تجاری کاربران را تضمین می کند و حالا شرکت مذکور، باید همان تجربه را روی مک تکرار نماید.

امیدواریم که در آینده نه چندان دور خبرهای بیشتری را در مورد نسخه های بعدی کامپیوترهای مک بشنویم. باید خاطر نشان کنیم که بر اساس شایعات، این شرکت مشغول ساخت یک نسخه 12 اینچی از مک بوک ایر با نمایشگر رتیناست که نسبت به مدل فعلی، بدنه ای باریک تر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • A.R.T
    A.R.T | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    فکر کنم تاچ آیدی رو جایی بذاره که اگه بخواییم در الترا بوک رو باز کنیم انگشت اونجا قرار بگیره. مثلا یه جاهایی بالای نمایشگر پیش وبکم. یعنی تا درش رو باز میکنی انگشت اسکن میشه! فکر کنید ببینید چقدر سریع!!! البته روی ترک پد هم خوبه ولی فکر نمیکنم به لذت اونجا باشه ک گفتم
    منتظرشم به قصد خرید

    • A.R.T
      A.R.T | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

      البته نکته اینجاست که این طرح فقط موقعی خوبه که بخواییم از الترابوک بسته شده استفاده کنیم. یعنی اگه در الترابوک باز باشه دسترسی به تاچ آیدی سخت میشه

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۹ بهمن ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی