ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC One M9 رسماً معرفی شد

و حالا نوبت به یک موبایل One جدید رسیده است - HTC عاقبت از پرچمدار جدیدش که کاربران مدت ها انتظار آن را می کشیدند پرده برداشت. همانطور که در شایعات و اخبار به بیرون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۰

و حالا نوبت به یک موبایل One جدید رسیده است - HTC عاقبت از پرچمدار جدیدش که کاربران مدت ها انتظار آن را می کشیدند پرده برداشت. همانطور که در شایعات و اخبار به بیرون درز پیدا کرده نیز آمده بود، M9 با مدل پیشین خود یعنی M8 از نظر ظاهری تفاوت چندانی ندارد و طراحی آن دستخوش تغییری قابل توجه نگشته است.

محل استقرار دکمه ی پاور عوض گشته و نمایشگر محصول نیز ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P و از نوع LCD است. اما نکته در اینجاست که سخت افزارهای درون پرچمدار جدید تایوانی ها به شکل قابل توجهی به روز رسانی شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

One M9 اکنون از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ محصول کوالکام قدرت می گیرد و سه گیگابایت حافظه ی رم دارد. از سایر مشخصه های این تلفن هوشمند kdc می توان به باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش از طریق درگاه میکرو SD اشاره کرد.

اسپیکرهای BoomSound نیز محل اسقرار پیشین خود را حفظ نموده اند و حالا از کیفیت صدای دالبی نیز برخودار شده اند. پرچمدار جدید HTC به همراه اندروید آب نبات چوبی و رابط کاربری ی Sense نسخه ی هفت رونمایی گشته، که البته همین امر سبب شده میزان فضای ذخیره سازی داخلی موبایل مورد بحث به ۲۱ گیگابایت کاهش یابد.

M9 در سه رنگ برنزی، نقره ای و خاکستری به تولید می رسد و یک گزینه ی ترکیبی از رنگ های طلایی، نقره ای نیز وجود دارد.

بزرگترین تغییر مرتبط می شود به دوربین پرچمدار تایوانی ها. در حالکیه دو پرچمدار پیشین این شرکت از دوربین های اولترا پیکسلی بهره می بردند تا بتوانند با استفاده از چنین سنسورهایی در نور کم تصاویری مناسب بگیرند M9 در یک تغییر مسیر کامل به سراغ سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی رفته است.

این بدان معناست که موبایل مورد بحث در عکس هایی که می گیرد از این به بعد جزئیات بیشتری را ثبت خواهد کرد ولی بر حسب کوچک تر شدن سایز پیکسل ها کیفیت پیشین در مورد تصاویری که در نور کم گرفته می شوند وجود نخواهد داشت. البته دوربین اولتراپیکسلی قبلی حالا به جلوی M9 آمده تا در شب و روز سلفی های مطلوب را برای کاربران بگیرد.

با تفاسیری که ذکر شد به نظر می رسد HTC سعی کرده به جای ارتقا پرچمدارش آن را تکامل بخشد و عیب هایی که در نسخه ی قبلی وجود داشت را به صورت کامل و تا حد ممکن برطرف نماید.

HTC-One-M9-hands-on (1) HTC-One-M9-hands-on (2) HTC-One-M9-hands-on (3) HTC-One-M9-hands-on (4) HTC-One-M9-hands-on (5) HTC-One-M9-hands-on (6) HTC-One-M9-hands-on (7) HTC-One-M9-hands-on (8) HTC-One-M9-hands-on (9) HTC-One-M9-hands-on (10) HTC-One-M9-hands-on (11) HTC-One-M9-hands-on (12) HTC-One-M9-hands-on (13) HTC-One-M9-hands-on (14) HTC-One-M9-hands-on (15) HTC-One-M9-hands-on (16) HTC-One-M9-hands-on (17) HTC-One-M9-hands-on (18) HTC-One-M9-hands-on (19) HTC-One-M9-hands-on (20) HTC-One-M9-hands-on (21) HTC-One-M9-hands-on (22) HTC-One-M9-hands-on

اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2015 را در اینجا دنبال کنید

taxiyab

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • ali
    ali | ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

    سری وان تنها گوشی هست که واقعیش از عکس تبلیغاتیش خوشگلتره!اینایی که تو بازار موبایل ریختن تو فروشگاه سامسونگ و هواوی کافیه یه سر برن فروشگاه اچ تی سی و از نزدیک ببینن!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی